کد خبر : 1582097 | 18 دی 1397 ساعت 09:35 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: می‌خواهم 20 سال دیگر در تاتنهام بمانم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام می‌گوید مایل است تا پایان دوران مربی‌گری‌اش در این تیم بماند و برای تاتنهام افتخار آفرینی کند.

پوچتینو: می‌خواهم 20 سال دیگر در تاتنهام بمانم

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام می‌گوید مایل است تا 20 سال در تاتنهام به عنوان سرمربی بماند. پوچتینو این اظهارات را زمانی بیان می‌کند که شایعاتی درباره انتقال او به منچستریونایتد به عنوان جایگزین مورینیو مطرح شده است. به نظر می‌رسد پوچتینو به این ترتیب، خط بطلانی بر این شایعات کشیده است.

 

پوچتینو که در چهار سال حضور در تاتنهام، با این تیم سه بار یکی از سه تیم برتر لیگ برتر شده است در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من امیدوارم و آرزویم این است که تا 20 سال دیگر سرمربی تاتنهام باشم. دلم می‌خواهد به دوران مربی‌گری‌ام در این باشگاه پایان بدهم. من در حال حاضر تمرکز بالایی روی کارم دارم و می‌خواهم به باشگاه تاتنهام کمک کنم به جایگاه تاریخی‌ای که برای خود به عنوان هدف تعیین کرده، دست پیدا کند".

 

1351941

 

پوچتینو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" اگر به آرزویم برسم عالی می‌شود. من از حضور در این باشگاه خیلی خوشحال و راضی‌ام و کار کردن زیر فشار برایم لذت‌بخش است. بله، چرا که نه؟ ".

 

پوچتینو تابستان سال گذشته با باشگاه تاتنهام یک قرارداد پنج‌ساله جدید امضا کرد تا خیال تاتنهامی‌ها از ماندن او راحت شود. ولی اخیراً شایعات زیادی درباره عزیمت پوچتینو از تاتنهام و پیوستنش به یکی از دو تیم رئال مادرید یا منچستریونایتد شنیده می‌شود، تیم‌هایی که در حال حاضر توسط مربیانی موقت هدایت می‌شوند.

 

 

 

دیدگاه‌ها