کد خبر : 1582379 | 19 دی 1397 ساعت 10:34 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

طوفان سبزها در رسانه های اماراتی

عربستان محبوب روزنامه نگاران کشور میزبان!

برد تیم ملی عربستان تیتر اصلی روزنامه ها و رسانه های اماراتی شد هرچند پیروزی عراق نیز مورد توجه روزنامه نگاران میزبان قرار گرفت.

عربستان محبوب روزنامه نگاران کشور میزبان!

به گزارش"ورزش سه" تیم ملی فوتبال عربستان سعودی در اولین بازی اش در رقابت های جام ملت های آسیا با 4 گل کره شمالی را درهم کوبید. اتفاقی که نه فقط عربستانی ها بلکه اماراتی ها را هم به وجد آورده است. امروز تیتر اصلی روزنامه و سایت های اماراتی به برد 4 بر صفر عربستان می پرداخت. عربستان در یک بازی برتر و در حالی که می توانست با گل های بیشتری بازی را ببرد در نهایت با گل های هتان باهبری، محمد آل فتیل، سالم الدوسری و فهد المولد حریف آسیای شرقی اش را گلباران کرد.


روزنامه البیان امارات با انتشار عکسی از خوشحالی بازیکنان عربستان تیتر زد:« طوفان سبز » و «غرش شیران» و در تیتر اصلی روزنامه الاتحاد این کشور با عکسی بزرگ از بازیکن تیم ملی عربستان این بود:« روز سبزها». این البته یک موضوع همیشگی است که رسانه های اماراتی نسبت به پیروزی های تیم ملی عربستان واکنش های احساسی و مثبتی دارند هرچند در این جام ملت ها نیز با توجه به این که بازی ها در غرب آسیا و یک کشور عربی برگزار می شود احتمالا اماراتی ها ترجیح می دهند یکی از دو تیم امارات یا عربستان به موفقیت برسند.

 

1370977

 

1370976


 

 

دیدگاه‌ها