کد خبر : 1582431 | 19 دی 1397 ساعت 13:15 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رییس دوومیدانی به حاشیه سفرهای خارجی

رییس فدراسیون دوومیدانی که به خاطر سفر به اردن مورد انتقاد قرار گرفته، به این ماجرا واکنش نشان داد.

واکنش رییس دوومیدانی به حاشیه سفرهای خارجی

به گزارش "ورزش سه"، مجید کیهانی، رییس فدراسیون دوومیدانی اخیرا با اعلام اینکه قرار است اجلاس روسای فدراسیون‌های کشورهای آسیایی در اردن برگزار شود، راهی این کشور شد.


بعد از اینکه خبری در این باره از سوی سایت فدراسیون منتشر نشد، برخی از رسانه ها کیهانی را متهم کردند که سفری غیرضروری داشته و خواسته برای کسب کرسی آسیایی لابی کند.


منتقدان رییس فدراسیون دوومیدانی معتقدند او سفرهای غیرضروری داشته و وزارت ورزش باید به خاطر مشکلات اقتصادی روی این مسائل نظارت کند.


مجید کیهانی در گفت و گو با فرهیختگان به این ماجرا واکنش نشان داد و گفت: « از ابتدای سال تا امروز فقط سه مسافرت کاری داشتم. مسابقات جوانان آسیا در ژاپن، مسابقات جوانان جهان در تایلند و بازی‌های آسیایی در اندونزی. به هیچ عنوان سفر غیررسمی هم نداشتیم. رئیس فدراسیون نباید به بازی‌های آسیایی و جوانان جهان برود؟ مجموع مسافرت‌های بنده از ابتدای حضورم 15 مسافرت کاری بوده است. در سال 97 نایب‌رئیس آقایان هیچ مسافرتی نرفت. نایب‌رئیس بانوان فقط یک مسافرت داشت و دبیر فدراسیون هم دو سفر رفت. دوستان پاسخ بدهند که چرا و با چه دلیلی این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. شک نکنید همه مسائل دوومیدانی روشن است. سعی می‌کنیم باری روی دوش فدراسیون نگذاریم.»


باید دید سفر اخیر رییس فدراسیون دوومیدانی به اردن چه دستاوردهایی برای ایران به همراه خواهد داشت و آیا کیهانی می تواند برای منتقدان خود دلایل قانع کننده ای بیاورد یا خیر.

دیدگاه‌ها