کد خبر : 1582456 | 19 دی 1397 ساعت 14:36 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

حریف ما 13 بازی دوستانه داشته است

آقاجانیان: درگیری با برانکو؟ به ویتنام فکر می کنیم

مربی تیم ملی می گوید فینال اصلی این تیم بازی برابر ویتنام است.

آقاجانیان: درگیری با برانکو؟ به ویتنام فکر می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مارکار آقاجانیان در این باره گفت: دیروز خودمان توقع نداشتیم ویتنام اینقدر خوب باشد و این تیم 13 بازی تدارکاتی داشته است. 6 بازی این تیم در ماه گذشه بوده و با آمادگی کامل آمدند و دیروز هم مستحق باخت نبودند. کارشناسان می گویند ایران مدعی اول گروه و مدعی رسیدن به جمع چهار تیم است.  فینال ما با ویتنام است و بازی سختی است.  کارشناسان عقیده دارند که عراق مدعی اول صعود است ولی ما بازی سختی با ویتنام داریم برای اینکه صعود کنیم.


او در مورد شرایط تیم می گوید: همانطور که می دانید همه دارند تلاش می کنند و همدلی خوبی دارند و خوب تمرین می کنند. جهانبخش هم شرایطش طوری است که می تواند کار کند و آماده بازی بعد خواهد بود. با همدلی بیشتر و حمایت بیشتر می توانیم نتیجه خوبی بگیریم ولی همانطور که گفتم فینال ما بازی با ویتنام است.


مربی تیم ملی در مورد استقبال کم از بازی تیم ملی گفت: دست همه آنهایی که آمدند درد نکند و از ثانیه اول ما را تشویق کردند. امیدوارم اگر مقدور است حمایت بیشتری کنند و به بازیکنان انگیزه بدهند.


او در مورد فضای تنش بین کی روش و برانکو هم گفت: من تاکید می کنم فکر و ذکر ما بازی با ویتنام است و به جز این به چیزی دیگری فکر نمی کنیم.

 

دیدگاه‌ها