کد خبر : 1582499 | 19 دی 1397 ساعت 16:46 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از پدیده سنگالی بارسا در زمین لوانته

موسی واگوئه، پدیده 20 ساله سنگالی بارسلونا احتمالا اولین بازی خود برای تیم اول باشگاه را فردا برابر لوانته انجام خواهد داد.

رونمایی از پدیده سنگالی بارسا در زمین لوانته

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، 24 ژوئن در جام جهانی روسیه و بازی سنگال و ژاپن بود که واگوئه با گلزنی خود توانست عنوان جوان ترین بازیکن آفریقایی تاریخ جام جهانی جهانی را از آن خود کند. او که برای کاس یوپن بلژیک بازی می کرد، ماه ها زیر نظر استعدادیاب های بارسلونا قرار داشت و پس از جام جهانی با قراردادی به ارزش 5 میلیون یورو جذب این باشگاه شد.

 

 

1371107

 

 

قرار بود واگوئه برای تیم دوم بارسا بازی کند ولی مشکلات مجوز کار باعث شد تا او تا ماه اکتبر نتواند برای بارسا به میدان برود و به همین دلیل نه در فهرست کوپا دل ری و نه لیگ قهرمانان قرار نگرفت. پس از حل شدن مشکل مجوز کار، او هشت بازی برای تیم دوم بارسا به عنوان وینگر راست انجام داد و نمایش هایش امیدوارکننده بود؛ به طوریکه والورده را مجاب ساخت تا از او در تمرینات اخیر تیمش استفاده کند و انتظار می رود فردا در بازی رفت یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل لوانته، واگوئه در فهرست 18 نفره قرار بگیرد و حتی به میدان هم برود.

 

او بازیکنی سریع با فیزیک بدنی مناسب است و می تواند در سمت راست رقیبی برای سمدو و سرجی روبرتو باشد. این احتمال وجود دارد که نام او در فهرست لیگ قهرمانان بارسا برای مراحل حذفی نیز قرار بگیرد.

 

دیدگاه‌ها