کد خبر : 1582501 | 19 دی 1397 ساعت 16:56 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

یویا اوساکو در کنار طارمی و چتری

یویا اوساکو مهاجم خطرناک تیم ملی ژاپن با به ثمر رساندن دو گل در اولین دیدار جام ملت های آسیا هم ژاپن را از یک شکست غیر قابل انتظار نجات داد و هم خودش را به عنوان یکی از نامزد های عنون آقای گلی معرفی کرد.

یویا اوساکو در کنار طارمی و چتری

 به گزارش "ورزش سه"، یویا اوساکو با زدن دومین گل خودش در برابر ترکمنستان  و گل برتری تیم ملی ژاپن از حالا برای مهاجمین حال حاضردر این رقابت ها خط ونشان کشید .این بازیکن 28 ساله که هم اکنون در باشگاه وردربرمن آلمان بازی می کند  سابقه 108 بازی برای  باشگاه کلن آلمان را در کارنامه  دارد . وی از مهاجمین برتر ژاپن در طول این چند سال گذشته بوده که  با احتساب این دو گل تعداد گل های ملی خود را طی 38 بازی  به عدد 12 افزایش داده است .


او خودش اعتقاد دارد مهم ترین گلش را در جام جهانی 2018 روسیه مقابل کلمبیا در مرحله مقدماتی به ثمر رسانده است و آن ضربه سری که منجر به گل شد  آرزوی دوران کودکیش بود .


از  مهم ترین عنوان اوساکو نیز می توان به  عنوان آقای گلی جام حذفی ژاپن  در سال 2012 همراه با  لباس کاشیما آنترلز اشاره کرد. وی هم اکنون در کنار مهدی طارمی و سونیل چتری  در روز ششم جام ملت های آسیا تنها دو گله های جام به شمار می روند.

دیدگاه‌ها