کد خبر : 1582533 | 19 دی 1397 ساعت 18:35 | 68.8K بازدید | 0 دیدگاه

همه می دانند او یکی از بهترین داوران جهان است

میرزابیگی: ژاپنی ها به فغانی احترام گذاشتند

کارشناسان داوری فوتبال ایران قضاوت فغانی در بازی ژاپن برابر ترکمنستان را بدون اشتباه توصیف کرد.

میرزابیگی: ژاپنی ها به فغانی احترام گذاشتند

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم میرزابیگی در این باره به ایرنا گفت: فغانی نمره قبولی را از قضاوت در این دیدار گرفت.فغانی یکی از بهترین و مطرح ترین داوران فوتبال جهان محسوب می شود و این موضوعی است که همه از آن با خبر هستند. بازیکنان دو تیم ژاپن و ترکمنستان به دیده احترام به این داور ارزنده کشورمان نگاه کردند و تمامی تصمیات او را به راحتی می پذیرفتند.


میرزابیگی در مورد قضاوت فغانی هم گفت: دیدار امروز اتفاق خاصی نداشت، اما آمادگی بالای بدنی فغانی و حضورش در تمامی صحنه ها، از نکات برجسته او در این مسابقه بود.


این کارشناس داوری درباره خطای پنالتی که فغانی به سود تیم ترکمنستان اعلام کرد، گفت: پنالتی کاملا درست بود و جای بحثی نداشت. چنانچه قوانین قدیم داوری هنوز وجود داشت او می توانست دروازه بان ژاپن را از زمین اخراج کند. با توجه به قوانین جدید داوری، جریمه این خطا فقط یک کارت زرد بود که فغانی در این خصوص تصمیم درست را اتخاذ کرد.


او در پایان گفت: فغانی و تیم داوری اش چند سالی است که در کنار هم حضور دارند و هماهنگی آن ها امتیاز بزرگی است که کمتر داورانی از آن برخوردار هستند. امیدوارم مثل همیشه این تیم داوری با موفقیت و سربلندی به کارشان ادامه داده و باز هم برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

 

دیدگاه‌ها