کد خبر : 1582569 | 19 دی 1397 ساعت 20:00 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل مس در آستانه نیم فصل دوم

کهندل: در هر بازی فقط برای برد به میدان می رویم

محمد کهندل مدیرعامل مس کرمان ضمن این که از برنامه های انجام گرفته در طول پیش فصل ابراز رضایت کرد اعتقاد دارد این تیم در تمام بازی ها فقط برای برد به زمین می رود.

کهندل: در هر بازی فقط برای برد به میدان می رویم

 

به گزارش "ورزش سه"، فردا  پنج شنبه بازی های لیگ یک بعد از یک تعطیلی 25 روزه  دوباره از سر گرفته می شود ، یکی از بازی های فردا در ماهشهر بین دو تیم های شهرداری این تیم و مس کرمان برگزار خواهد شد.در همین ارتباط با محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس درباره این تیم و شرایط بازی فردا گفتگو کردیم .


وی ابتدا درارتباط با وضعیت این روز های مس کرمان در نیم فصل گفت:«  تیم ما درنیم فصل تمرینات منظمی زیر نظر کادر فنی و مربیان  بدنساز در جزیره کیش دنبال کرد. ضمن این که ما در این فاصله با عقد قراردادی بهرام رشید فرخی را به جمع خودمان اضافه کردیم.  ضمن اینکه سجاد حیدری مصدومیتش نسبتا به اتمام رسیده است  و او از بازی آینده می تواند به بازی بر می گردد.


وی همچنین درباره بازی فردای این تیم مقابل شهرداری ماهشهر خاطر نشان کرد:« علی رغم این که فردا در شرایط آب و هوایی بارانی  به مصاف  حریفمان می رویم   و  فرزاد حسین خانی  ،  مهرداد قنبری ، وحید اسماعیلی و سجاد حیدری را به علت مصدومیت و محرومیت در اختیار نخواهیم داشت  به نتیجه ای جز برد فکرنمی کنیم .


محمد کهندل مدیر عامل مسی ها در خصوص وجود دو دروازه بان آماده حاضر در این تیم گفت:« ما در ترکیب تیم خود سه دروازه بان آماده داریم  ضمن آن که  من اعتقاد دارم  مهدی اسلامی و آرمان شهداد نژاد دو سنگربان خوب ایران به شمار می آیند  و سرمربی محترم  تیم آقای  دست نشان به فراخور احتیاج از این دو  نفر استفاده می کند و این را هم خدمت شما بگویم که بر خلاف آن   چه که در رسانه ها می آید این دو  بازیکن با هم رابطه بسیار صمیمانه ای دارند و هیچ مشکلی بینشان وجود ندارد.»

 

دیدگاه‌ها