کد خبر : 1582738 | 20 دی 1397 ساعت 16:10 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان 0 خونه به خونه 0

لیگ یک؛ تداوم قعرنشینی باورنکردنی انزلی‌چی‌ها

شاگردان اکبر میثاقیان در انزلی با تساوی به کار خود خاتمه دادند و توانستند ملوان را متوقف کنند.

لیگ یک؛ تداوم قعرنشینی باورنکردنی انزلی‌چی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی بار دیگر در خانه ناموفق بود و علیرغم ایجاد فرصت‌های مناسب روی دروازه خونه به خونه نتوانست به برتری دست یابد و دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود خاتمه دادند.


محمد احمدزاده، سرمربی ملوان تیمش را با ترکیب: حمید عرفانیف مسعود سالارزاده، عظیم گوک، وحید حیدریه، حافظ یعقوبی، میلاد احمدی، عباس عامری، پوریا غلامی، محمد حسین پور، علیرضا دغاغله و شهریار مغانلو روانه زمین کرد و در سمت مقابل نیز میثاقیان ترکیب ابتدایی تیمش را با حضور: رضا حیدری، علی هلیجی، وحید نعمتی، جواد شفیعی، پوریا پورعلی، حسین رسولی، امید سام کن، اسماعیل کیانی، محمود مطلق زاده(دقیقه 84، سعید کریمی)، حسین قنبری (دقیقه 86، محمد حسین باباگلی) و هادی خیری (دقیقه 71، رضا آقابابایی) به میدان فرستاد.


در این بازی که با بازی متعادل دو تیم در نیمه اول همراه بود، ملوانی‌ها در نیمه دوم فرصت‌های زیادی روی دروازه خونه به خونه شکل دادند که دغاغله در راس این حرکات قرار داشت و نتوانست تیمش را به گل برساند. این در حالی بود که اکبر میثاقیان به شدت روی دو صحنه در محوطه جریمه ملوان به تصمیم داور اعتراض داشت.


با تساوی دو تیم در نهایت ملوان در اتفاقی عجیب همچنان با 11 امتیاز (با توجه به کسر 6 امتیازی) در قعر جای گرفت و خونه به خونه بابل نیز با 14 امتیاز در رده چهاردهم حاضر هستند.

دیدگاه‌ها