کد خبر : 1582873 | 21 دی 1397 ساعت 09:24 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه سابق سولسشر، تابستان آینده منتظر او است

با وجود موفقیت‌هایی که سولسشر در همین مدت کوتاه با منچستریونایتد بدست آورده، باشگاه سابق او در نروژ، باشگاه مولده، همچنان برای بازگشت او برنامه‌ریزی می‌کند.

باشگاه سابق سولسشر، تابستان آینده منتظر او است

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه اوله گنار سولسشر از زمان پیوستن به منچستریونایتد به عنوان سرمربی موقت این تیم، بسیار موفق ظاهر شده و بسیاری از هواداران یونایتد معتقدند او باید به عنوان سرمربی دائمی باشگاه‌شان منصوب شود، ولی باشگاه سابق سولسشر، باشگاه مولده در نروژ، انتظار دارد سرمربی‌ سابقش فصل تابستان پیش رو بازگردد و هدایت این تیم نروژی را بدست بگیرد.

 

یونایتد در دوران سولسشر 5 بار به میدان رفته و هر 5 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته. موفقیت‌های سولسشر باعث شده بسیاری از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه از جمله دیوید می، مدافع سابق یونایتد او را به عنوان بهترین نامزد سرمربی‌گری دائمی تیم محبوب‌شان معرفی کنند. اما باشگاه نروژی مولده در انتظار بازگشت سرمربی خود خواهد بود. این باشگاه نروژی می‌گوید انتظار دارد سولسشر با شروع تابستان به نروژ بازگردد و با توجه به این انتظار بوده که به او اجازه داده به عنوان سرمربی موقت به منچستر برود.

 

اویستین نیرلاند، مدیرکل باشگاه مولده در گفتگو با روزنامه انگلیسی دیلی‌میل در این باره گفت:" قرارداد سولسشر با یونایتد تا 12 ماه مه ادامه دارد. البته ما برای سناریوهای مختلف برنامه داریم. ولی برای بعد از آن تاریخ هیچ برنامه‌ای نداریم. چون ما با باشگاه منچستریونایتد فقط درباره این بازه زمانی، یعنی از ژانویه تا مه، صحبت کرده‌ایم و نه چیز دیگری".

 

 

 

دیدگاه‌ها