کد خبر : 1582931 | 21 دی 1397 ساعت 12:53 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

کاش ده درصد شانس داشتیم

چتری:آن دو موقعیت ما را خواهد کشت!

سونیل چتری، مهاجم تیم ملی هند معتقد است که اگر تیمش مقابل امارات از موقعیت‌ها استفاده می‌کرد، نتیجه دیگری رقم می خورد.

چتری:آن دو موقعیت ما را خواهد کشت!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که هندی ها حضور پرشوری در ورزشگاه بن زاید داشتند و تاثیر بسیاری بر جریان بازی گذاشتند، میزبان رقابت ها توانست با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد. این در حالیست که هند فوتبال بسیار خوبی به نمایش گذاشت و نمایش درخشانی داشت و موقعیت‌های خوبی نیز در جریان بازی به دست آورد. حال مهاجم هند مدعی شد که اگر 10 درصد شانس داشتند  نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

 

 

1371698

 

 

او گفت:" حتی اگر یکی از توپ‌های ما گل می‌شد و بازی یک بر صفر می‌شد، نتیجه دیگری رقم می‌خورد. در این صورت، دقیقا آنچه می‌خواستیم را به دست می‌آوردیم. در نیمه دوم به بازی برگشتیم، اودانتا سینگ یک موقعیت عالی را از دست داد، ضربه اش دو تیر شد و به گل تبدیل نشد. اگر آن توپ هم گل شده بود و بازی 1-1 می‌شد، باز اوضاع متفاوت می‌شد. در این بازی های بزرگ، که تیم‌ها با اختلاف کمی به پیروزی می‌رسند ، ما موقعیت‌هایمان را راحت از دست می‌دهیم.

 

پیش از بازی، فکر نمی‌کردیم 5 موقعیت داشته باشیم و دو بار توپ را به تیرک بزنیم. اگر کسی به من می‌گفت، شاید حواسم را جمع می‌کردم و بهتر کار می‌کردم. از آن روزها بود که شانس با ما نبود. در فوتبال اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنید، شکست می‌خورید. هنوز نکات مثبت خوبی در بازی هست، اینکه به امارات آمده ایم و بازی کرده ایم و مقابل میزبان قدرتمان را به رخ کشیدیم. فکر می‌کنم آن دو موقعیت مارا می‌کشد. عاشیق قطعا نخواهد خوابید و من هم مدتی خوابم نخواهد برد."

 

دیدگاه‌ها