کد خبر : 1582974 | 21 دی 1397 ساعت 15:05 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

آسیب‌شناسی نتایج ضعیف سوریه در جام ملت‌ها (عکس)

ستاره سابق تیم ملی عراق می گوید فشار بیش از اندازه روی بازیکنان سوریه باعث شد این تیم نتواند خوب نتیجه بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سوریه برابر اردن و کسب یک امتیاز از دو بازی حالا خیلی ها اشتانگر سرمربی بلژیکی این تیم را دلیل اصلی نتایج ضعیف می دانند.


در این بین مجری شبکه الکاس سوال مهمی را مطرح کرد و از کارشناسان سوال کرد که نقش بازیکنی که  ادعای زیادی دارند و حتی معتقد هستند باید به جام جهانی صعود کنند در این نتایج ضعیف چیست که یونس محمود پاسخ جالبی به این سوال داد: در مورد سوریه ضعف مربی به کنار ولی توقعاتی که مردم و رسانه ها داشتند باعث شد فشار روی این تیم زیاد شود. این تیم در خط حمله خود فوق ستاره های زیادی دارد و خیلی ها اعتقاد داشتند این تیم می تواند به فینال صعود کند و خود ما انتظار داشتیم این تیم تا نیمه نهایی بالا بیاید.

 

1371742


او ادامه داد: همین فشارها و نداشتن تاکتیک مناسب باعث شد به سوریه فشار بیاید. سوما و خریبین مهاجمانی نیستند که شما بتوانید روی سرعت شان حساب کنید و قدرت تمام کنندگی دارند ولی باید سوریه از یک مهاجم تمام کننده ویک مهاجم که تحرک بیشتری داشت استفاده می کرد.


ستاره سابق تیم ملی عراق در پایان گفت: در یک بازی خریبین در پست وینگر راست بازی کرد که این اشتباه بود چون او سرعت زیادی نداشت. البته در این نتایج ضعیف قطعا تعدادی از بازیکنان هم مقصر هستند.

 

دیدگاه‌ها