کد خبر : 1582992 | 21 دی 1397 ساعت 16:24 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

یوفا ستاره بایرن مونیخ را نقره داغ کرد

توماس مولر، مهاجم ارزشمند بایرن مونیخ، هر دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد.

یوفا ستاره بایرن مونیخ را نقره داغ کرد

به گزارش "ورزش سه"، جدال دو تیم بایرن مونیخ و آژاکس که 21 آذر در گروه E رقابتهای چمپیونزلیگ در آمستردام آرنا برگزار شد به یک بازی پرهیجان، نفس‌گیر و خشن تبدیل شد. در آن بازی پر افت و خیز، دو تیم به فاصله‌ی هشت دقیقه از هم، دو کارت زرد دریافت کردند و چهار گل از شش گل بازی بعد از دقیقه‌ی 82 بدست آمد. اما بایرن مونیخ در این دقایق مهم، دقایقی که چهار گل بازی در آنها به ثمر می‌رسید با یک بازیکن کمتر بازی می‌کرد چرا که مهاجم ملی‌پوش و مشهورش توماس مولر را در اختیار نداشت.

 

 

1371766

 

 

مولر حدود هفت دقیقه قبل از شروع دقایق طوفانی پایان بازی و جشنواره‌ی چهار گله‌ی دو تیم در این دقایق، با خطایی که همه‌ی کارشناسان معتقدند هیچ نیازی برای آن وجود نداشت باعث اخراج خود از زمین شد. اما خطای عجیب و خشن مولر همچنان در رسانه‌ها محل بحث و جدل است. مولر در این صحنه پایش را از حد مجاز به مراتب بالاتر آورده و با ژستی شبیه به  ضربات کاراته با استوک‌های کفش ورزشی‌اش به پشت سر نیکولاس تالیافیکو ضربه می‌زند.

 

امروز کمیته انضباطی یوفا حکم مولر را اعلام کرد و بر این اساس او دو جلسه از همراهی تیمش در لیگ قهرمانان محروم خواهد بود که به منزله از دست رفتن شانس حضور در دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود. بدون شک این نمی تواند خبری خوب برای بایرنی ها و سرمربی این تیم، نیکو کوواچ باشد.

 

 

1371768

دیدگاه‌ها