کد خبر : 1583014 | 21 دی 1397 ساعت 17:32 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید غلامرضا محمدی؛

مهدی تقوی رسما از دنیای کشتی خداحافظی کرد

مهدی تقوی که بعد از چند سال دوری به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شده بود، رسما از دنیای کشتی خداحافظی کرد.

مهدی تقوی رسما از دنیای کشتی خداحافظی کرد

به گزارش "ورزش سه"، خداحافظی غیررسمی از کشتی چند سال قبل برای مهدی تقوی رخ داده بود. این کشتی‌گیر که سال 2009 و 2011 به مدال طلای جهان دست پیدا کرده بود، چند سال قبل و پیش از رسیدن به 30 سالگی قید رفتن روی تشک را زد و مدتی خبری از او در کشتی ایران نبود.


با انتخاب غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، او سعی کرد بار دیگر به این کشتی گیر باتجربه شانس بازگشت به تشک را بدهد. در اولین اردو نام تقوی در میان اردونشینان قرار گرفت و او هم چند جلسه ای را با سایر آزادکاران تمرین کرد.


از اردوی دوم که چند روز قبل آغاز شده، دیگر خبری از مهدی تقوی نبود تا مشخص شود او علاقه ای برای ادامه کار در کشتی ندارد. حالا با اعلام سرمربی تیم ملی مشخص شد که مهدی تقوی رسما از دنیای کشتی خداحافظی کرده است.

 

غلامرضا محمدی با تایید این خبر به "ورزش سه" گفت: من این را وظیفه خودم می دانستم که از مهدی تقوی که افتخارات زیادی برای کشتی ایران آورده، شانس دوباره ای بدهم. قبلا هم گفته بودم که خودش باید تصمیم بگیرد که می تواند زیر فشار سنگین تمرینات دوام بیاورد و دوباره به اوج برگردد یا خیر. مهدی که بیش از 2 سال از کشتی دور بوده، گویا تصمیم گرفته که از کشتی کنار برود. با این حال به نظرم یک خاطره خوش در ذهن این قهرمان باقی ماند و با شکل خوبی خداحافظی کرد.

دیدگاه‌ها