کد خبر : 1583042 | 21 دی 1397 ساعت 19:06 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

دست بسته‌ی اریکسون با دومین باخت؛

فیلیپین صفر- چین ۳؛ تاخت و تاز لیپی با لی

شاگردان مارچلو لیپی موفق شدند دومین برد جام ملت‌های آسیا را برابر فیلیپین کسب کنند.

فیلیپین صفر- چین ۳؛ تاخت و تاز لیپی با لی

به گزارش "ورزش سه"، در دومین دیدار گروه C جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا، تیم ملی فیلیپین که در نخستین مسابقه برابر کره جنوبی شکست خورده بود، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم محمد بن زاید ابوظبی به مصاف تیم سه امتیازی چین رفت که قضاوت این مسابقه را هیرویوکی کیمورا از ژاپن برعهده داشت.

 

شاگردان مارچلو لیپی که در نیمه اول برتری مطلق نسبت به فیلیپین داشتند و حملات آنها تعداد بیشتر و خطرناک‌تر بود، در دقیقه ۴۰ با پاس لینپنگ به هائو جان‌مین و در ادامه پاس او به وو لی، با شوت سر ضرب و استثنایی این بازیکن به گل به گوشه دروازه به گل اول دست پیدا کردند و با برتری به رختکن رفتند.

چینی‌ها که نمایش بهتری از حریف خود ارائه کرده و تلاش زیادی برای زدن گل‌های بیشتر داشتند، در دقیقه ۶۶ روی سانتر هائو جان‌مین و ضربه پای چپ فوق‌العاده وو لی به گل دوم رسیدند تا با دبل ستاره شماره ۷ خود برای دومین بار دروازه فیلیپین را باز کنند.

 

1371831

 

یو دابائو بلند قامت که در دقیقه ۸۰ به‌عنوان دومین تعویضی مارچلو لیپی به ترکیب چین اضافه شد، تنها ثانیه‌هایی بعد از ورودش به زمین موفق به گلزنی شد؛ این بازیکن سانتر هائو جان‌مین و ضربه سر وو ژی که به دست وودلند، مدافع فیلیپین برخورد کرده بود را در مقابل دروازه این تیم تبدیل به گل کرد تا خیلی زود مثمر ثمر ظاهر شود.

شاگردان اریکسون که در این دیدار تنها ۴ شوت و یک شوت داخل چارچوب دروازه داشتند، تا پایان مسابقه نتوانستند کار خاصی برابر تیم ملی چین انجام دهند تا تیم مارچلو لیپی با درخشش وو لی که دبل کرد و البته جان‌مین که با دو پاس گل و تاثیرگذاری روی گل سوم فوق‌العاده ظاهر شد، به برد برسد.

 

اسوون گوران اریکسون در این مسابقه از مایکل فالکیسگارد، لوک وودلند، کارلوس آلبرتو(۶۶- فیل یانگ‌هازبند)، آلوارو سیلوا، استفان پالا، دایسوک ساتو، جان پاتریک استراوس(۸۵- مانوئل اوت)، کوین اینگرسو، پاتریک رایکلت(۸۸- کروت دیزون)، استفان اشروک و خاویر پاتینو در ترکیب تیم ملی فیلیپین برابر چین استفاده کرد.

 

1371835

 

مارچلو لیپی، سرمربی تیم ملی چین نیز یان جانلینگ، فنگ ژیااُتینگ، شی کی، ژانگ لینپنگ، لیو یانگ، هائو جان‌مین، ژنگ ژی(۸۳- چی ژانگ‌گو)، وی ژی، ژائو ژوری(۷۲- یو هان‌چائو)، وو لی و ژائو لین(۸۰- یو دابائو) را مقابل فیلیپین به بازی فرستاد.

 

1371834

 

آلوارو سیلوا(۳۴) و دایسوک ساتو(۵۵) از فیلیپین و فنگ ژیااُتینگ۷۳) از تیم ملی چین بازیکنان اخطاری این مسابقه بودند.

تیم ملی چین که در دیدار اخیرش نیز به برتری ۲ بر یک مقابل قرقیزستان دست پیدا کرده بود، امروز هم با ۳ گل برابر فیلیپین به پیروزی رسید تا با ۶ امتیاز، موقتا صدرنشین گروه C شود و صعودش به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ را قطعی کند.

 

1371837

 

در دیگر مسابقه این گروه، تیم‌های ملی کره جنوبی و قرقیزستان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم هزاع بن زاید شهر العین به مصاف هم خواهند رفت که برتری کره‌ای‌ها موجب صعودشان از مرحله گروهی می‌شود.

دیدگاه‌ها