کد خبر : 1583170 | 22 دی 1397 ساعت 11:32 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی وستهام - آرسنال

وستهام امروز در ورزشگاه لاندن میزبان آرسنال خواهد بود.

پیش بازی وستهام - آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، پس از روزهای ضعیفی که وستهام در ابتدای فصل طی کرد، این تیم رفته رفته توانست شرایط بهتری برای خود رقم بزند و در حال حاضر در رده دهم جدول قرار گرفته است. آنها در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و حالا امروز یکی از دشوارترین بازی های خود را مقابل رقیبی دارند که فرمی مشابه آنها در بازی های اخیر در لیگ برتر داشته است.

 

 

1368562

 

 

آرسنال با 41 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و در تلاش است که بتواند به جمع 4 تیم برتر جدول راه پیدا کند. شاگردان اونای امری، در 6 بازی اخیر خود، درست مثل وستهام عمل کرده اند و روندی نسبتا پرفراز و نشیب را سپری کرده اند. با این حال آرسنال امیدوار است که با کسب پیروزی در بازی امروز، به تعقیب چلسی در رده چهارم ادامه دهد و شرایط بهتری را تجربه کند.

 

در 6 بازی اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای آرسنال و 1 تساوی حاصل شده و وستهام موفق به کسب پیروزی نشده است. وینستون رید، مانوئل لانزینی، کارلوس سانچس، آندری یارمولنکو، ریان فردریکس، جک ویلشر و فابین بالبوئنا به علت مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیستند و حضور آرناتوویچ و چیچاریتو هنوز مشخص نیست. در آن سو نیز راب هولدینگ، دنی ولبک و هنریک مخیتاریان به علت مصدومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت و حضور کوشیلنی، مصطفی، ماوروپانوس، هکتور بیرین، مسوت اوزیل و ناچو مونرئال مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1371993

دیدگاه‌ها