کد خبر : 1583182 | 22 دی 1397 ساعت 12:59 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

مک‌لارن: عصر من فرا رسیده است

مهاجم تیم ملی استرالیا می گوید شما به عنوان یک مهاجم دوست دارید همیشه گل بزنید و خوشحالم که من توانستم این کار را انجام دهم.

به گزارش "ورزش سه"، جیمی مک لارن روز گذشته موفق شد اولین گل تیم ملی استرالیا را به ثمر برساند. او که پس از درخشش در تیم پرث گلوری استرالیا و بریزین رور راهی فوتبال اروپا و تیم دارمشتات شد، حالا در تیم هیبرنیان اسکاتلند حضور دارد. مک لارن درباره بازی روز گذشته مقابل فلسطین گفت: من در مسیر سختی حضور دارم اما به خودم اعتماد دارم و می دانم که می توانم با گام های استوار تمام اهداف را به سرانجام برسانم.

 

مک لارن افزود: به عنوان یک مهاجم شما باید هرروز گل بزنید و من خوشحالم که مقابل فلسطین موفق به این کار شدم. آن صحنه خیلی سریع پیش آمد، تومی توپ را فرستاد و من که خیلی هم با ضربه سر گل نمی زنم، به آسمان پریدم و خوشبختانه یکی از گل های خوبم را به ثمر رساندم.

 

این بازیکن 25 ساله در پایان گفت: پس از چند سال فکر می کنم که تیم ملی استرالیا می تواند روی من حساب باز کند. فکر می کنم عصر من فرا رسیده است. پس از گل عزیز و جاکو در خوشحالی پس از گل حضور داشتند که برایم جالب بود. بعد از گل اول ما بر بازی مسلط شدیم و دو دقیقه بعد هم مابیل گلزنی کرد.

 

1372002

دیدگاه‌ها