کد خبر : 1583187 | 22 دی 1397 ساعت 12:13 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

نصری: همچنان عاشق آرسنال هستم

سمیر نصری، ستاره سابق آرسنال، پیش از تقابل با این تیم در پیراهن وستهام مدعی شد که همچنان عاشق تیم سابقش است.

نصری: همچنان عاشق آرسنال هستم

به گزارش "ورزش سه"، نصری در سال 2011 در انتقالی جنجالی از آرسنال جدا شد و به منچسترسیتی پیوست. در آن زمان اختلاف بسیاری بین او و هواداران آرسنال شکل گرفت و نصری در مصاحبه ای، مدعی شده بود که هواداران سیتی پرشورتر از آرسنالی ها هستند. او 3 فصل در آرسنال حضور داشت و 125 بازی برای این تیم انجام داد ولی همچنان احترام ویژه ای برای تیم سابقش قائل است.

 

 

1372004

 

 

او گفت:" از زمان حضورم در آرسنال لذت زیادی بردم زیرا مربی داشتم که واقعا به من باور داشت. برای من مثل پدر دوم بود. وقتی به آن دوره نگاه می‌کنم خوشحالم زیرا سه سال خیلی خوب سپری شد ولی ناراحت هم می‌شوم زیرا تیم ما خیلی با کیفیت بود. ناراحتیم که جامی نبردیم ولی خاطرات خیلی خوبی در ذهن من است. آرسن ونگر باعث شد که من رویکردی هجومی داشته باشم و گلزنی کنم زیرا او به کیفیت های من باور داشت.  

 

به خاطر دارم در دیدار مقابل فولام دو گل خیلی زیبا زدم. ما بازی را 2-1 بردیم و در نهایت صدرنشین جدول هم شدیم. گلی که مقابل پورتو زدم، گلی که در دربی مقابل تاتنهام زدم. در فصل آخرم گل‌های زیادی به ثمر رساندم. منتظر روبرو شدن با آرسنال هستم و امیدوارم اولین بازی ام در بازگشت به لیگ برتر باشد. مقابل برایتون هم در فهرست بودم ولی روی نیمکت نشستم. قبل ها چیزهایی راجع به آرسنال گفته بودم زیرا از رفتار هواداران ناراحت بودم ولی هیچ چیز به جز عشق در قلب من نسبت به آرسنال نیست."

 

دیدگاه‌ها