کد خبر : 1583227 | 22 دی 1397 ساعت 14:40 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

اظهار نظر عجیب پوچتینو درباره رئیس تاتنهام

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام معتقد است که همکاری و توافق با دنیل لوی،رئیس باشگاه تاتنهام کار آسانی است.

اظهار نظر عجیب پوچتینو درباره رئیس تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، لوی همواره به عنوان یکی از سرسخت ترین مدیران فوتبالی شناخته شده و باشگاه ها در مذاکره با او برای جذب بازیکن به مشکل برمی‌خورند. سرالکس فرگوسن، سرمربی افسانه ای یونایتد که در سال 2008 دیمیتار برباتوف را از تاتنهام خریداری کرده بود، اخیرا مدعی شده که کار کردن با لوی برای او حتی از بازنشستگی اش نیز سخت تر بوده  است. با این وجود، پوچتینو این موضوع را رد کرد و تاکید داشت که همواره به راحتی با لوی کنار آمده است.

 

 

1372033

 

 

او گفت:" برای من برعکس همه کار کردن با لوی آسان است. به نظر من، اگر یک نفر باشد که با او بتوان راحت همکاری داشت، دنیل لوی است. در گذشته دیگر سرمربیان تاتنهام خلاف آنچه می‌گویم را می‌گفتند و حتی با او دعوا می‌کردند. شاید علتش این باشد که رابطه ما با هم خیلی خوب است."

 

پوچتینو تا سال 2023 با تاتنهام قرارداد دارد و باشگاه‌هایی مثل رئال مادرید و یونایتد در تابستان احتمالا به سراغ او خواهند آمد. با این حال پوچ معتقد است که مذاکره کردن برای لوی دشوارتر خواهد بود تا برای او. سرمربی آرژانتینی ادامه داد:" برای من کار سختی نخواهد بود. فکر می‌کنم برای لوی سخت تر است تا من زیرا من مربی هستم و او نمی‌تواند من را ناراحت کند. اگر بخواهیم راجع به تمدید قرارداد یا افزایش حقوق صحبت کنیم باید مراقب بود. با ایجنت ها خیلی راحت می‌توان حرف زد و ایجنت با شرایط روبرو می‌شود. ولی وقتی مستقیم صحبت می‌کنید، باید مراقب باشید."

دیدگاه‌ها