کد خبر : 1583256 | 22 دی 1397 ساعت 16:02 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان اشکان، فرمانده درخشان ایران در آل نهیان (عکس)

اشکان دژاگه در بازی برابر ویتنام هم همانند جدال با یمن عملکرد خوبی از خود نشان داد و یکی از بهترین بازیکنان ایران تا به اینجای مسابقه بود.

به گزارش "ورزش‌سه"،  شاگردان کارلوس کی‌روش باز هم با ارائه یک بازی سراسر هجومی تا به اینجا با دو گل از تیم ملی ویتنام پیش افتاده‌اند و از طرف دیگر موقعیت‌های فراوانی هم به دست آوردند.


یکی از بازیکنان درخشان تیم ملی در این مسابقه اشکان دژاگه بود. کاپیتان با تجربه‌ای که در نیمه اول پشت دو مهاجم اصلی قرار گرفت و با به گردش درآوردن خوب توپ مالکیت را به نفع ایران تغییر داد. دژاگه در نیمه اول مسابقه با ارسال یک پاس در عمق در حد کلاس اروپایی سامان قدوس را در موقعیت گل قرار داد اما شوت این بازیکن با واکنش خوب گلر حریف به کرنر فرستاده شد. در ادامه کاپیتان تیم ملی با کمک وریا غفوری و هم‌چنین اضافه شدن قدوس و دیگر مهاجمان کارهای ترکیبی خوبی را ترتیب دادند که فرصت‌های به دست آمده از این طریق به راحتی از دست رفت.


با شروع نیمه دوم شاهد محافظه کارتر شدن دژاگه بودیم. او بیشتر به عقب می‌آمد و در کنار امید ابراهیمی به مستحکم تر شدن کمربند میانی ایران کمک کرد. دژاگه در صحنه گل دوم ایران هم با انجام یک دو با مهدی ترابی او را به جلو فرستاد و در نهایت هم اختلاف ایران و ویتنام توسط سردار آزمون به عدد دو رسید تا این گونه در روند گلزنی تیمش هم تاثیر داشته باشد.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها