کد خبر : 1583280 | 22 دی 1397 ساعت 17:52 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

وستهام 1-0 ارسنال

شکست تلخ آرسنال در زمین وستهام

آرسنال در دیداری که به پیروزی در آن نیاز مبرم داشت، مغلوب میزبانش وستهام شد تا حالا در خطر از دست رفتن رتبه پنجم قرار بگیرد.

شکست تلخ آرسنال در زمین وستهام

به گزارش "ورزش سه"، از هفته 22 لیگ برتر امروز آرسنال به زمین وستهام آمده بود تا یکی از دربی های پرشمار شهر لندن به انجام برسد. توپچی ها که در 4 بازی اخیر خارج از خانه خود پیروز نشده بودند، در رده پنجم جدول قرار داشتند و میزبان نیز تیم دهم بود.

 

 

1372099

 

 

وستهام بازی را بهتر شروع کرد و خیلی زود روی همکاری آنتونیو و نصری می توانست به گل برسد اما ضربه ستاره فرانسوی تازه وارد وستهام را گلر آرسنالی ها مهار کرد.

چند دقیقه بعد آرناتوویچ با ضربه زمینی خود سعی در تهدید دروازه توپچی ها داشت که توپ راهی به دروازه پیدا نکرد. دقیقه 13 اولین بخت جدی آرسنال حاصل شد.

 

 

1372102

 

 

روی پاس ایووبی، لاکازت وارد محوطه جریمه شد و تنها فابیانسکی، گلر وستهام را پیش روی خود داشت اما واکنش خوب دروازه بان مانع از رسیدن آرسنال به گل شد. دقیقه 24 بازهم نصری بود که می توانست دروازه آرسنال را تهدید کند اما او از زاویه بسته ضربه خود را با بی دقت زد و توپ به کنار دروازه برخورد کرد.

 

 

1372101

 

 

دقیقه 45، ارسال کرنر فیلیپه اندرسون را رایس با ضربه سر می توانست به گل تبدیل کند اما ضربه او بی دقت بود و با وجود اینکه مدافعی هم او را مهار نکرده بود، نتوانست وستهام را پیش بیندازد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

 

1372098

 

 

وستهام با شروع نیمه دوم، خیلی زود و در دقیقه 48 به گل رسید. روی یک رفت و برگشت، توپ درون محوطه جریمه آرسنال به نصری رسید. او با پاس کوتاه رو به عقب خود رایس را در موقعیت شوتزنی قرار داد تا ضربه زیر طاقی این بازیکن، وستهام را 1-0 پیش بیندازد.

 

 

1372130

 

 

آرسنال پس از پذیرش گل به سمت دروازه میزبانش حمله ور شد و موقعیت های زیادی خلق کرد.

از جمله این موقعیت ها می توان به دو ضربه اوبامیانگ و سپس ایووبی اشاره کرد که با اختلافی اندک راهی اوت شدند. به خصوص ضربه ایووبی که چیزی تا رسیدن به دروازه وستهام فاصله نداشت.

 

 

1372134

 

 

آرسنال دقیقه 92 به گل هم رسید اما به درستی توسط کمک داور آفساید اعلام شد. در ادامه، حملات توپچی ها نتیجه ای نداشت و در نهایت وستهام توانست با همان یک گل برنده بازی شود. آرسنال 41 امتیازی ماند تا حالا خطر از دست رفتن رتبه پنجم را احساس کند.

منچستر در صورت پیروزی با اختلاف 4 گل بر تاتنهام، به رتبه پنجم می رسد. وستهام نیز با این پیروزی موقتا تا رده هشتم صعود کرد.

دیدگاه‌ها