کد خبر : 1583377 | 22 دی 1397 ساعت 22:19 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه ناکامی‌های یاران قدوس در لیگ فرانسه؛

برد پُر گل پاری‌سن‌ژرمن با درخشش کاوانی

پاری‌سن‌ژرمن با ادامه روند شکست‌ناپذیری خود موفق به برتری ۳ بر صفر برابر آمیان شد.

برد پُر گل پاری‌سن‌ژرمن با درخشش کاوانی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته بیستم لیگ یک فرانسه، تیم صدرنشین پاری‌سن‌ژرمن از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم دو لا لیکورن مهمان تیم رده هفدهمی آمیان بود که سامان قدوس را به دلیل حضور در جام ملت‌ها در ترکیب نداشت.

نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید، اما در دقیقه ۵۷ ادینسون کاوانی پنالتی اعلام شده با خطای الکسیس بلین را تبدیل به گل کرد تا پاری‌سن‌ژرمن بالاخره طلسم دروازه آمیان را بشکند.

در دقیقه ۶۶ خالد آدنون به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار یاران قدوس برای ادامه مسابقه سخت‌تر شود و همین موضوع فرصت بهتری برای پاری‌سن‌ژرمن قرار دهد تا حملات خود را بیشتر کند و در دقیقه ۷۰ دومین گل را روی حرکت سریع ادینسون کاوانی از جناح راست زمین و پاس در عرض تماشایی او، با شوت کیلیان ام‌باپه بزند.

 

1372234

 

شاگردان توماس توخل که عملکرد بهتری در این دیدار ارائه داده بودند، در دقیقه ۷۹ روی حرکت تکنیکی خولیان دراکسلر و پاس او به مقابل محوطه ۶ قدم، با شوت تمام کننده مارکینیوش به گل سوم دست پیدا کنند و در این مسابقه خارج از خانه برابر آمیان به برتری ۳ بر صفر برسند.

 

پاری‌سن‌ژرمن با ادامه روند شکست‌ناپذیری ۱۷ مسابقه اخیرش، امشب شانزدهمین برد فصل را برابر آمیان جشن گرفت تا ۵۰ امتیازی شود و جایگاه‌اش در صدر جدول را مستحکم‌تر کند؛ یاران قدوس هم با این شکست ۱۸ امتیازی و در رده هفدهم جدول ماندند.

سامان قدوس به دلیل همراهی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، برای سومین بازی متوالی در فهرست آمیان فرانسه حضور نداشت.

دیدگاه‌ها