کد خبر : 1583399 | 22 دی 1397 ساعت 23:50 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: خیلی احمقانه توپ از دست می دادیم

مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی، پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل نیوکاسل، از اینکه بازیکنانش به شیوه ای احمقانه توپ از دست می دادند، ابراز ناراحتی کرد.

ساری: خیلی احمقانه توپ از دست می دادیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا چلسی با گل پدرو پیش افتاد اما ضربه سر سیاران کلارک، باعث شد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد. ولی در نیمه دوم، ویلیان بار دیگر آبی ها را پیش انداخت و سرانجام این تیم در این دیدار خانگی به پیروزی رسید.

چلسی در دیدارهای اخیر نمایش های چندان خوبی نداشته، آنها هفته گذشته مقابل ساوتهمپتون امتیاز از دست دادند و در دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه هم با یک گل مقابل تاتنهام شکست خوردند.

هرچند ساری تایید کرد که از کسب سه امتیاز بازی راضی است اما از اینکه شاگردانش به راحتی مالکیت توپ را به حریف واگذار می کردند، ابراز ناخشنودی کرد.

او به خبرنگاران گفت:" امروز خیلی مهم بود که به سه امتیاز برسیم. ما شروع خوبی داشتیم اما بعد از گل، برای 20 دقیقه به خواب رفتیم؛ بنابراین در پایان نیمه اول، به مشکل خوردیم.

 

 

1372240

 

ما در نیمه دوم بهتر بودیم. از نتیجه خیلی راضی هستم اما نیاز داریم که از نظر ذهنی و تکنیکی بهتر شویم زیرا توپ های زیادی را به شکلی احمقانه از دست می دادیم. فکر می کنم که وینگرهای ما، بهتر از 6-5 بازی اخیر، به فضاها حمله می کردند اما باید بهتر به محوطه جریمه حمله کنیم.

من از نتیجه راضی هستم، از عملکردمان مقابل تاتنهام هم راضی بودم. ما شروع خوبی داشتیم اما وقتی گل زدیم، احساس کردیم که بازی آسانی خواهد بود اما این طور نبود.

بعد از گل، اتفاقی رخ داد و ما بازی کردن را متوقف کردیم. زدن گل ها و گرفتن امتیاز مهم بود. دشوار است که بفهمیم چرا متوقف شدیم. در 5 دیدار اخیر، زدن گل دشوار بود، امروز بعد از 9 دقیقه اینکار را انجام دادیم. پس از آن دست از بازی کردن برداشتیم و به مشکل خوردیم. نمی توانستیم به شکلی درست واکنش نشان بدهیم و این کار ما را مشکل کرد.

جدا از نتیجه مقابل تاتنهام، ما خوب واکنش نشان دادیم. فکر می کنم ما در مجموع نیاز داریم که از نظر ذهنی بهتر شویم."

دیدگاه‌ها