کد خبر : 1583413 | 23 دی 1397 ساعت 08:39 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: یوونتوس بعد از گل اول به خواب رفت

یوونتوس با پیروزی راحت 2-0 مقابل بولونیا به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا راه پیدا کرد ولی ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از بازی از عملکرد تیمش راضی نبود.

آلگری: یوونتوس بعد از گل اول به خواب رفت

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیروز در ورزشگاه خانگی بولونیا به مصاف این تیم رفت و با دو گلی که هر کدام در یک نیمه بازی به ثمر رسید، در یک بازی نسبتا راحت، موفق شد حریف خود را 2-0 شکست داده و به مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا ایتالیا، جام حذفی ایتالیا، راه یابد. اما بعد از بازی، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، از عملکرد و نمایش تیمش در این بازی راضی نبود.

 

آلگری بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" بازیکنان ما در شروع مسابقه خوب بازی کردند و ورود خوبی به بازی داشتند ولی وقتی یک گل زدیم و از حریف پیش افتادیم، درحالیکه باز هم سعی می‌کردیم گلهای بیشتری بزنیم مرتکب دو یا سه اشتباه شدیم".

 

آلگری در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" در این دقایق به جای اینکه توپ را به جلو حرکت دهیم، بارها اتفاق افتاد که توپ را عقب آوردیم. بعد هم یوونتوس به خواب رفت و دچار یک وقفه شد".

 

آلگری در ادامه کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" ما در این دقایق مثل تیمی که به خواب رفته به حریف راحت گرفتیم و باعث شدیم دو سه شوت به سمت دروازه‌مان شلیک شود ولی در نیمه دوم تیم، دوباره خودش را پیدا کرد و بازی را به روی حریف بست".

 

دیدگاه‌ها