کد خبر : 1583514 | 23 دی 1397 ساعت 14:12 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیل مطرو خالد عیسی :

میزبانی به ضرر تیم ملی امارات است

اسماعیل مطرو خالد عیسی دو بازیکن با تجربه و محبوب تیم ملی امارات معتقدند میزبانی این رقابت ها علی رغم فواید زیادی که دارد در عین حال باعث به وجود آمدن فشار زیادی روی تیم شده است .

میزبانی به ضرر تیم ملی امارات است

به گزارش "ورزش سه"،  عملکرد اماراتی ها در دو بازی اول و گرفتن 4 امتیاز هنوز نتوانسته مردم این کشور را راضی کند  چرا که در دیدار اول در مصاف با بحرین متوقف شدند ودر دیدار دوم با خوش شانسی محض از سد تیم ملی هند گذشتند. حتی شنیده می شود عده ای خواستار بازگشت  مهدی علی  سرمربی اسبق این تیم در جام ملت ها آسیا گذشته شده اند .


تیم ملی امارات گرچه در بازی با هند توانست به برتری برسد اما مطمئنا اگر درخشش خالد عیسی سنگربان این تیم نبود نتیجه بازی قطعا تغییر می کرد و امارات بیشتر از زاکه رونی باید مدیون خالد عیسی باشد.


 اسماعیل مطر بازیکن مطرح و محبوب این تیم درباره بازی با هند گفت:«  به نظر من تیم ملی در حال حاضر احتیاج به استراحت و تمرکز بیشتری دارد و نباید نسبت به آینده این تیم نگران بود . برخی از مردم تصور می کنند که بازی در زمین خودی بسیار آسان است اما باور کنید از بعضی ازجهات حتی به ضررتیم میزبان تمام می شود.»


وی در ادامه افزود:«من فکر می کنم با گذشت زمان اعتماد به نفس و تجربه بین بازیکنان افزایش پیدا می کند و تیم روند بهتری را در آینده دنبال خواهد کرد.»


 لازم به ذکر است اسماعیل مطر چهارمین جام ملت های خود را پشت سرمی گذارد؛ اما هنوز موفق به فتح عنوان قهرمانی نشده است. انتظار می رود امارات در صورت شکست تایلند بتواند  خودش را از فشار زیادی که در حال حاضر روی این تیم تحمیل شده است خارج کند.


 در همین رابطه خالد عیسی دروازه بان تیم ملی امارات نیز درخصوص شرایط این تیم اعتقاد دارد:« اگر شکل بازی تیم ملی در جام ملت های آسیا 2015  که در استرالیا  برگزار شد با امروز تفاوت دارد باید بگویم فشار روی تیم در حال حاضر شاید یک میلیون برابر آن جام است و این موضوع تیم را دچار چالش کرده است .»


 این درشرایطی است که تیم ملی امارات در صورت پیروزی مقابل تیم ملی تایلند صعودش به دور بعد مسجل می شود و حتی در صورت باخت هم این تیم  به عنوان تیم سوم شانس صعود خواهد داشت. اما این نحوه صعود با توجه به مقام چهارمی  دوره گذشته به هیچ وجه برای جامعه فوتبال امارات راضی کننده نخواهد بود.


در این گروه تیم ملی تایلند نیز در صورت پیروزی مقابل امارات با 6 امتیاز می تواند خودش را به عنوان یکی از تیم های صعود کننده معرفی کند و به نوعی شرایط این گروه بسیار پیچیده شده است زیرا تیم ملی هند هم اگر موفق شود بحرین را از پیش رو بر دارد 6 امتیازی خواهد شد و در عین شگفتی  امارات به عنوان تیم سوم باید منتظر امتیازات تیم های سوم گروه های دیگر باشد.


 در این گروه تیم ملی تایلند  بعد از شکست در برابر هند سرمربی خود میلان رایواچ را از تیم اخراج کرده است تا دستیار تایلندی او به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شود و این جابجایی در بازی دوم موثر واقع افتاد و تایلند موفق شد تیم ملی بحرین را شکست دهد.


  به هر حال بازی های خوب تیم ملی هند و کیفیت ضعیف تیم ملی  بحرین معادلات را در این گروه به هم زده است و هیچ چیز تا آخرین روز در این گروه مشخص نخواهد بود.

دیدگاه‌ها