کد خبر : 1583533 | 23 دی 1397 ساعت 15:55 | 66.8K بازدید | 0 دیدگاه

ویلیام کاروالیو:

رونالدو را با 200 میلیون هم نمی فروختم

هافبک دفاعی پرتغالی رئال بتیس و از دوستان صمیمی رونالدو، فروش این فوق ستاره را اشتباه بزرگی از جانب رئیس باشگاه رئال مادرید می داند.

رونالدو را با 200 میلیون هم نمی فروختم

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تابستان امسال با قراردادی 4 ساله به ارزش 112 میلیون یورو از رئال مادرید راهی یوونتوس شد تا انتقالی جنجالی رقم بخورد. چند ماه بعد رئالی ها به وضوح غیبت رونالدو را احساس کرده اند و عجیب اینکه بازیکنی حتی نزدیک به توانایی های او را نیز به خدمت نگرفته اند.

 

 

1372393

 

 

ویلیام کاروالیو، هافبک پرتغالی بتیس که امشب برابر رئال باید به میدان برود، در مصاحبه با مارکا و در مورد تاثیر جدایی رونالدو روی رئال گفت:« واضح است که غیبت رونالدو در رئال حس می شود. غیبت او در هر تیمی حس خواهد شد. اندکی؟ خیر، به نظرم غیبت او خیلی زیاد در نتایج رئال تاثیرگذار بوده است. گل هایی که او به ثمر می رساند را دیگر کسی نیست که برای رئال بزند اما او حالا در یوونتوس خوشحال است و روند گلزنی هایش نیز ادامه دار خواهد بود.»

 

کاروالیو ادامه داد:« توضیح برای دلیل جدایی رونالدو دشوار است و نمی دانم چه شد که او از رئال رفت ولی می دانم رونالدو چه شخصیتی دارد و چگونه است. جاه طلبی او به اندازه یک دنیاست و همیشه می خواهد ثابت کند که بهترین است. من نه با 100 که با 200 میلیون هم رونالدو را نمی فروختم. جای او هم پر شدنی نیست چون بازیکنان اندکی در دنیا هستند که می توانند مثل او موثر باشند. در هر صورت رئال تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. آنها به مرور خود را با غیبت رونالدو وفق خواهند داد.»

 

 

 

1350563

 

دیدگاه‌ها