کد خبر : 1583561 | 23 دی 1397 ساعت 17:31 | 55.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای میرر

رونمایی از گزینه جدید مربیگری منچستریونایتد

پس از برکناری مورینیو از سرمربیگری منچستریونایتد، حالا سولسشر است که به عنوان مربی موقت تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفته است.

رونمایی از گزینه جدید مربیگری منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که انتخاب سرمربی بعدی تیم فوتبال منچستریونایتد این روزها تبدیل به یکی از اخبار داغ فوتبال اروپا شده و رسانه‌های اروپایی هم از مائوریسیو پوچتینو، زین‌الدین زیدان و ماسیمیلیانو آلگری به عنوان گزینه‌های مدنظر مدیران باشگاه منچستریونایتد یاد کرده‌اند، نشریه انگلیسی «میرر» از گزینه جدیدی رونمایی کرد.

 

 

1333179

 

 

بر اساس این گزارش، در صورتی که سران باشگاه منچستریونایتد موفق نشوند مائوریسیو پوچتینو را به خدمت بگیرند، سراغ دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید خواهند رفت.

از قرارداد کنونی سیمئونه با باشگاه اتلتیکومادرید 18 ماه باقی مانده و نمایندگان باشگاه منچستریونایتد آماده شروع مذاکرات خود با این مربی آرژانتینی هستند. سیمئونه در هفت سال اخیر یکبار اتلتیکو را به عنوان قهرمانی لالیگا رسانده، دو بار این تیم را فینالیست لیگ قهرمانان اروپا کرده و دو بار هم روخی‌بلانکوس را به قهرمانی لیگ اروپا سوق داده است.

 نشریه «سان» روز گذشته گزارش داده بود دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام به اطلاع هیئت مدیره این باشگاه رسانده هر پیشنهادی که از باشگاه منچستریونایتد برای استخدام مائوریسیو پوچتینو دریافت کند، رد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها