کد خبر : 1583585 | 23 دی 1397 ساعت 18:50 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل رونالدویی مرد سال آسیا به کره‌ای‌ها

مدافع چپ تیم ملی قطر که چندی قبل عنوان مرد سال آسیا را به دست آورد توانست گل آخر تیمش مقابل کره را به زیبایی به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  تیم ملی قطر عصر امروز در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا توانست با 6 گل کره شمالی را در هم بکوبد تا علاوه بر  کسب عنوان برترین  خط حمله جام، بهترین برد مسابقات را تا به اینجا کسب کرده باشد. 


اما گل آخر تیم ملی قطر توسط عبدالکریم حسن، مدافع چپ این تیم با انجام یک کار انفرادی بسیار زیبا به ثمر رسید. بازیکن تیم السد که چندی قبل عنوان مرد سال آسیا را به دست آورد در دقیقه 68 این مسابقه طی یک حرکت ترکیبی با معز علی از میانه میدان توپ را در اختیار گرفت و با دریبل بازیکنان حریف به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد و گل ششم عنابی‌ها را به زیبایی وارد دروازه کره کرد. 


عبدالکریم حسن که بیشتر به عنوان مدافع مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیشتر خصوصیات تهاجمی دارد و به علت هیکل و قد مناسبی که از آن بهره می‌برد نسبت به یار مقابلش برتری ایجاد می‌کند و می‌تواند سمت چپ قطر را به نقطه قوت این تیم تبدیل کند. عنابی پوشان در دیدار پایانی گروه E به مصاف عربستان می‌روند. مسابقه‌ای که جدا از حساسیت فوتبالی و جنگ صدرنشینی، به علت اختلافات سیاسی دو کشور هم مورد توجه قرار می‌گیرد و می‌توان از آن به عنوان حساس‌ترین بازی این مرحله نام برد.

 

1372457

 

1372458

دیدگاه‌ها