کد خبر : 1583598 | 23 دی 1397 ساعت 19:13 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: برای نیم فصل دوم بی‌تابی می‌کنیم

هافبک پیکان از روزهای پایانی نیم فصل اول به عنوان یک کابوس بزرگ برای تیمش یاد کرد و اکنون امیدوار است در ادامه بتوانند آن را جبران کنند.

کریمی: برای نیم فصل دوم بی‌تابی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین کریمی، هافبک پیکان با اشاره به بدشانسی‌های تیمش در هفته‌های پایانی نیم فصل اول گفت: اصلا باورم نمی‌شود که این اتفاق برای پیکان رقم خورده باشد. ما واقعا در خیلی از بازی‌ها نباید می‌باختیم و حتی بیشتر از تساوی حق‌مان بود اما اتفاقاتی رقم می‌خورد که دو روز بعد از بازی هم نمی‌توانستیم آن را هضم کنیم. ما در ابتدای فصل نشان دادیم که پتانسیل بالایی داریم و مطمئنا اکنون با همان انرژی و انگیزه برای نیم فصل دوم بی‌تابی می‌کنیم.


هافبک پیکان درباره تغییرات روی نیمکت این تیم و حضور حسین فرکی گفت: این تصمیم کادر مدیریت باشگاه بود و بازیکنان تنها باید روی تمرین و بازی‌ها و نمایش خود تمرکز کنند. ما تلاش می‌کنیم تا روزهای تلخ گذشته را فراموش کنیم و بهترین نمایش را در نیم فصل دوم داشته باشیم. کارنامه آقای فرکی مشخص است و ایشان در سپاهان آخرین قهرمانی این تیم را کسب کرده است. من در زمان حضور ایشان در  تیم سپاهان در این تیم بودم و ایشان اعتماد خوبی هم به من داشتند. اکنون نیز تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را به جا بگذارم و ایشان را راضی نگه دارم.


وی درباره اینکه آیا فرکی قادر است پیکان را بار دیگر به رتبه بالای جدول بیاورد گفت: همانطور که گفتم تیم ما پتانسیل بالایی دارد و بازیکنان خوبی در جمع ما هستند. مطمئنا باید از نظر روحی خودمان را بالا بکشیم و بتوانیم به روزهای خوب برگردیم. ما همین الان از نظر امتیازی شرایط خوبی داریم و مطمئن هستیم توان رقابت با دیگر تیم‌ها را در بهترین حالت خواهیم داشت.


کریمی که یکی از بازیکنان تاثیرگذار پیکان طی دو فصل اخیر محسوب می‌شود درباره اینکه اکنون با تغییرات کادرفنی همه انتظار عملکرد مناسبی از این تیم خواهند داشت گفت: ما در خیلی از بازی‌ها با بدشانسی بدون امتیاز از زمین خارج شدیم. دیدار با پرسپولیس را که مطمئنا همه دیدند و اوج بدشانسی ما را نشان می‌داد. با این حال همه ما مطمئن هستیم که نیم فصل متفاوتی در انتظار ما خواهد بود. آقای فرکی و کادرفنی ایشان مطمئنا قادر هستند اتفاقات خوبی برای تیم رقم بزنند و بازیکنان هم در بهترین شرایط فنی تلاش خواهند کرد.

دیدگاه‌ها