کد خبر : 1583606 | 23 دی 1397 ساعت 19:27 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

روز تلخ سرمربی عمان مقابل ژاپن 

وربیک در غیاب هیدینک، قطبی و قلعه نویی! (عکس)

تیم ملی عمان به رهبری پیم وربیک هلندی علی رغم پذیرفتن دو شکست پیاپی از تیم های ازبکستان و ژاپن هرگز چهره یک تیم بازنده را نداشت .

وربیک در غیاب هیدینک، قطبی و قلعه نویی! (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"،   تیم ملی عمان با این که یکی از شهر های کوچک حاشیه خلیج فارس با جمعیتی بالغ بر  تنها  دو میلیون نفر و مساحت 500 کیلومتر مربع  محسوب می شود در جام هجدهم به رهبری پیم وربیک هلندی علی رغم  متحمل شدن دو شکست  بازی خوبی را ازخودش به نمایش گذاشته است.


 این تیم که در گروه F  این رقابت ها همراه با ازبکستان ، ژاپن، و ترکمنستان در گروه نسبتا سختی قرار گرفته است  در بازی اول  در حالی که بازی را به تساوی کشانده بود در دقیقه 86 تساوی را با شکست عوض کرد تا سه امتیار حساس  را در اولین گام از دست بدهد.


این تیم  دردیدار دوم هم در برابر ژاپن شانس اول قهرمانی جام  شامل حال ناداوری شد تا با یک پنالتی  به ناحق دروازه اش باز شود اما در طول نود  دقیقه به هیچ وجه چهره یک تیم بازنده را نداشت و حتی می توانست در دقایق انتهایی دروازه ژاپن مدعی را باز کند .پیم وربیک همان کسی است که در سال 2007  موفق شد  تیم ملی ایران را که آن زمان  به رهبری امیر قلعه نوعی  پا به  جام ملت های آسیا گذاشته بود در ضربات پنالتی شکست دهد تا همرا ه با این تیم به مقام سوم آسیا دست پیدا کند .

 

1372488


او امسال در حالی که 62 ساله است همراه با تیم ملی عمان در دو بازی اول مقابل دو تیم مدعی این جام  توانست با ارائه  یک فوتبال پایاپای تا دقایق انتهایی بازی ،ازبکستان و ژاپن را به دردسر بیندارد تا ثابت کند هنوز هم  یک مربی قابل اعتنا  به شمار می رود.


پیم وربیک بعد از اینکه به عنوان دستیار گاس هیدینک در تیم ملی کره حضور یافت بعد از رفتن او به عنوان سرمربی تیم ملی کره  منصوب شدو جالب  اینکه او افشین قطبی را به عنوان دستیار خود در جام ملت های آسیا انتخاب کرد. وی بعد از این که  تیم ملی  کره جنوبی  را ترک کرد  باز هم به عنوان جانشین گاس هیدینک رهبری تیم ملی استرالیا را پذیرفت و بعد از ترک  استرالیا  4 سال در تیم ملی زیر 23 سال مراکش  به کار مشغول شد و هم اکنون هم به مدت 2 سال است که در تیم ملی عمان  به فعالیت می پردازد. 


وی در اخرین دیداراین جام باید به مصاف ترکمنستان برود در حالی که شاید شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی نداشته باشد.

 

1372487

دیدگاه‌ها