کد خبر : 1583618 | 23 دی 1397 ساعت 20:07 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل حمله به داوران؛

جریمه سنگین مربی لبنان توسط AFC

رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال لبنان با جریمه ای 7500 هزار دلاری به دلیل رفتارهای که در دیدار برابر عربستان داشت، مواجه شد.

جریمه سنگین مربی لبنان توسط AFC 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لبنان که اولین دیدار خود در جام ملت های آسیا را نتیجه 2 بر صفر برابر قطر واگذار کرده بود، در دومین دیدار هم که شب گذشته برگزار شد، باز هم با نتیجه 2 بر صفر اینبار مغلوب عربستان سعودی شد تا کار سختی برای صعود به مرحله بعدی مسابقات داشته باشد.


فشار ناشی از شکست دوم سبب شد تا رادولوویچ مربی صربستانی تیم فوتبال لبنان در طول بازی حملات شدیدی به داور و تصمیمات او داشته باشد؛ رفتارهایی که حالا واکنش کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا را درپی داشته است.


رادولوویچ در دیدار اول برابر قطر هم به مردود شدن گلی که از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسانده بودند، معترض بود و اعتراضات او در مقابل عربستان افزایش یافت.


رادولوویچ در اظهارات پس از بازی گفته بود :« فوتبال بازی 11 در مقابل 11 است، نه بازی 11 در مقابل 12 یا 13 نفر ! همه دیدند برای تیم ما چه اتفاقاتی رخ داد.»


البته سرمربی تیم فوتبال لبنان بعد از بازی نسبت به اظهارتی که داشت، عذرخواهی کرد ولی حرف هایش سبب شد تا کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا او را 7500 هزار دلار جریمه کند.


تیم ملی فوتبال لبنان برای اینکه شانسی جهت رسیدن به مرحله بعدی مسابقات داشته باشد، باید در آخرین دیدار برابر کره شمالی که ضعیف ترین تیم مسابقات بوده و 10 گل از عربستان و قطر دریافت کرده، به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها