کد خبر : 1583631 | 23 دی 1397 ساعت 21:30 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

آتش بازی یک نیمه ای شاگردان کوپر؛

ازبکستان 4 - ترکمنستان 0؛ صعود ازبک ها به صدر

تیم ملی ازبکستان با پیروزی چهار گله مقابل ترکمنستان به صدر جدول گروه ششم جام ملت های آسیا صعود کرد.

ازبکستان 4 - ترکمنستان 0؛ صعود ازبک ها به صدر

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ازبکستان در دومین بازی اش در مرحله گروهی جام ملت های آسیا به مصاف ترکمنستانی رفت که در بازی با ژاپن تیم خطرناک و جنگنده ای ظاهر شده بود. ازبک ها باتوجه به  برد خفیف تیم ژاپن این فرصت را داشتند که با برد 2 گله در این مسابقه، به صدر جدول گروه ششم صعود کنند.

 

ازبکستان با ترکیب نستروف، سیدیکوف، شوراخمدوف، اسماعیلوف، احمدوف، توختاخوجایف، ماشاریپوف، زوتیف، شاهمرادوف، خامداموف و شوکوروف در زمین حاضر شده بود و ترکمنستان نیز با اورازموحمیدوف، باباجانوف، ساباروف، یایسوف، باتیروف، امانوف، مینگازوف، اورازاسخیدوف، سردار اورزو، اتایف و هوجایف به مصاف تیم ملی ازبکستان آمده بود.

 

بازی با حملات تیم ازبکستان آغاز شد و سرانجام در دقیقه 17 روی پاس عرضی،  جواهیر سیدیکف با تکلی بلند خود را به توپ رساند و دروازه ترکمنستان را باز کرد. چند دقیقه پس از آن، روی فراری دیدنی شامرادف در موقعیت تک به تک قرار گرفت و گل دوم را به راحتی وارد دروازه حریف کرد. در دقیقه 40 ماشاریپوف یکی از معروف ترین بازیکنان تیم ازبکستان شوتی سرکش از داخل محوطه جریمه تیر خلاص را به اورازموحمیدوف زد. این پایان کار نبود و در دقیقه 42 نیز شامرادف پس از دریبل دروازه بان توانست گل چهارم تیمش و گل دوم خودش را بزند.

 

ازبک ها در این بازی 2 برابر حریف سبزپوش خود موقعیت داشتند و عملکرد قابل قبولی را به ثبت رساندند. آن ها با این پیروزی به صدر جدول گروه خود صعود کردند و حالا با یک تساوی مقابل سامورایی ها، می توانند به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شوند.

 

1372522

 

شاگردان هکتور کوپر در این بازی 15 شوت در چارچوب زدند و همچنین 58 درصد مالکیت را در اختیار داشتند. اکنون ترکمنستان برای صعود به عنوان تیم سوم باید عمان را با نتیجه ای خوب شکست دهد.

 

انزور اسماعیلف تنها بازیکن کارت زرد گرفته در این بازی بود.

 

در دیگر مسابقه گروه F جام ملت‌های آسیا، ساعاتی قبل تیم ملی ژاپن توانست یک بر صفر عمان را شکست دهد.

دیدگاه‌ها