کد خبر : 1583645 | 23 دی 1397 ساعت 22:53 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا 3 – 0 ایبار؛ حفظ حاشیه امنیت

بارسلونا موفق شد با ارائه نمایشی بسیار خوب در خانه با سه گل ایبار را مغلوب کند.

بارسا 3 – 0 ایبار؛ حفظ حاشیه امنیت


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به برتری اتلتیکومادرید، بارسلونا برای حفظ صدرنشینی خود نیاز به سه امتیاز دیدار برابر ایبار داشت که این امر با درخشش زوج آماده خط حمله این تیم محقق شد.

 

در همان دقایق ابتدایی و روی همکاری مسی و پیکه بارسا می توانست به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد و در دقیقه 14 بود که میزبان گل اول را به ثمر رساند.

 

1372559

 

1372561

 

1372560

 

همکاری فوق العاده کوتینیو و سوارز و یک و دوهای متوالی این دو بازیکن باعث شد مهاجم اروگوئه ای در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه گل اول را وارد دروازه ایبار کرد.

 

در دقیقه 26 ایبار موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه سر انریخ با اختلاف کمی از کنار دروازه تراشتگن به بیرون رفت. در دقیقه 29 سرخی روبرتو شانس خود را برای زدن گل دوم بارسا امتحان کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه خارج شد.

 

در دقایق باقیمانده نیمه اول بارسا تلاش زیادی برای زدن گل دوم و راحت کردن خیال خود داشت که به سرانجام نرسید و در نهایت نیمه نخست با همان تک گل سوارز به اتمام رسید.

 

1372555

 

اما با شروع نیمه دوم، بارسلونا به گل دوم هم دست یافت. توپربایی بازیکنان این تیم در نهایت با پاس عرضی سوارز و حرکت انفرادی و شوت تمام کننده لیونل مسی به گوشه دروازه همراه بود تا برتری میزبان دو برابر شود.

 

در دقیقه 58 و باز هم با پاس سوارز، مسی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او از درون محوطه با مهار ریسگو همراه گشت.

 

اما دو دقیقه بعد بارسا به گل سوم رسید. تیزهوشی سرخی روبرتو و پرتاب اوت سریع او به سوارز رسید تا او با ضربه ای دقیق از گوشه محوطه، زننده گل سوم لقب گیرد.

 

در دقیقه 67 انریخ در میان تعلل مدافعان بارسا فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در ادامه جریان مسابقه آرام شد و بارسلونا که از پیروزی خود اطمینان داشت سعی بر حفظ نتیجه کرد. در دقیقه 80 و با ارسال خوب دمبله، مسی و سوارز می توانستند از این موقعیت مناسب استفاده کنند اما این اتفاق رخ نداد تا در نهایت بارسا با همان سه گل به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها