کد خبر : 1583651 | 23 دی 1397 ساعت 23:00 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: یونایتد همیشه باید به دنبال پیروزی باشد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 1-0 مقابل تاتنهام در ومبلی، تاکید کرد که تیمش در هر دیدار باید برای پیروزی به میدان برود.

سولسشر: یونایتد همیشه باید به دنبال پیروزی باشد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب موفق شد با تک گل مارکوس راشفورد و نمایش درخشان داوید دخیا، در خانه تاتنهام به پیروزی برسد و سولسشر به اولین مربی ای تبدیل شد که در هر 6 بازی اولش روی نیمکت منچستریونایتد به پیروزی دست پیدا کرد.

او بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" ما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما خط دفاعی خوبی هم داشتیم و داوید دخیا  پشت سر آنها باورنکردنی کار کرد. وقتی در خط حمله، سرعتی کار کنید می توانید موفق تر باشید و جسه لینگارد هم بین خطوط خیلی باهوش عمل کرد و گل فوق العاده ای زدیم؛ چیزی که روی آن کار کرده بودیم.

ما به اندازه کافی موقعیت ایجاد کرده بودیم و می توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم اما وقتی گل نمی زنید، تحت فشار قرار می گیرید. ما فوق العاده دفاع کردیم.

 

 

1372526

 

 

دخیا؟ من در کنار دروازه بان های فوق العاده ای بازی کردم و ما به طور سنتی دروازه بان های خیلی خوبی داشتیم. دخیا دائما در حال بهتر و بهتر شدن است. او شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین بود.

در منچستریونایتد، انتظار دارید در هر دیدار به پیروزی برسیم. حتی اگر نتوانید، باید با فکر کردن به این مسئله وارد زمین شوید. این ذهنیت گروه است.

از نظر نتیجه، آمدن به اینجا و شکست دادن تاتنهام در خارج از خانه، فوق العاده است. ما در نیمه دوم گیر افتادیم و وقتی آنها سیستم شان را تغییر دادند، نتوانستیم خوب کار کنیم اما دروازه بان فوق العاده ای داشتیم.

می دانم چرا اینجاهستم و می دانم شغلم چه تعریفی دارد. من هر کاری بتوانم برای کمک به تیم می کنم. ما در منچستریونایتد انتظار داریم در هر دیدار به پیروزی برسیم."

دیدگاه‌ها