کد خبر : 1583654 | 23 دی 1397 ساعت 23:55 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

دخیا: این منچستریونایتد واقعی است

داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد، پس از نمایش درخشان مقابل تاتنهام، از اوله گنار سولسشر به دلیل بازگرداندن شیاطین سرخ به روزهای خوبش، تشکر کرد.

دخیا: این منچستریونایتد واقعی است

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر که ماه گذشته جانشین ژوزه مورینیو شد، بعد از پنج برد پیاپی مقابل تیم های نه چندان بزرگ، امشب در اولین آزمون جدی اش مقابل تاتنهام قرار گرفت و توانست با تک گل مارکوس راشفورد، این تیم را شکست بدهد.

البته ستاره شیاطین سرخ در این دیدار، دخیا بود که با 11 سیو، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد و نقشی اساسی در این پیروزی داشت.

 

1372535

 

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" سرمربی، مقداری شادی به تیم آورد. بازیکنان خوب بازی می کنند و تیم اکنون خیلی قوی است. ما می دانیم چطور بازی ها را کنترل کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. این برای ما خیلی خوب است. این منچستریونایتد واقعی است."

مارکوس راشفورد هم که گل سه امتیازی منچستریونایتد در این دیدار را به ثمر رساند، گفت:" مهاجم اول تیم بودن؟ این مسئولیت خوبی است اما از زمان آمدن سرمربی جدید، همه بهتر شده اند.

امروز مسئله اصلی، گل زدن نبود. ستاره اصلی دروازه بان و واکنش های فوق العاده اش بود. ما می دانستیم که چنین کسی را پشت سرمان داریم."

دیدگاه‌ها