کد خبر : 1583683 | 24 دی 1397 ساعت 09:22 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش ستاره‌های یونایتد از دخیا(عکس)

ستاره‌های منچستریونایتد بعد از درخشش خارق‌العاده داوید دخیا، دروازه‌بان تیم‌شان، در مقابل تاتنهام، در شبکه‌های اجتماعی به تمجید و ستایش او پرداختند.

ستایش ستاره‌های یونایتد از دخیا(عکس)

 به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در استادیوم ومبلی در مقابل تاتنهام با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید و داوید دخیا، دروازه‌بان یونایتد، در این بازی آنچنان درخشان ظاهر شد که در پایان بازی عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد. درحالیکه یونایتد برای حفظ برتری خود و بدست آوردن سه امتیاز تلاش می‌کرد، دخیا با چندین سیو زیبای پشت سر هم نشان داد چه دروازه‌بان قهاری است. بعد از بازی تعدادی از ستاره‌های یونایتد برای ستایش و تمجید از دخیا به شبکه‌های اجتماعی رو آوردند.

 

روملو لوکوکا با انتشار یک کاریکاتور، دخیا را در حالی به تصویر کشید که کرکره دروازه منچستریونایتد را پایین کشیده و روی کرکره نوشته شده:" متاسفم، یکشنبه‌ها تعطیل است". لوک شاو، دیگر بازیکن یونایتد هم همین تصویر را توییت کرده است.

 

1372647

 

آندر هررا، هافبک یونایتد هم با انتشار تصویری از خودش و دخیا که بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی همدیگر را در آغوش گرفته‌اند نوشت:" هیچ چیز نمی‌توان گفت".

 

1372649

 

خود دخیا هم با انتشار توییتی، زیر عکسی از خودش درحالیکه بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی در حال خوشحالی است نوشت:" یک شب بی عیب و نقص در ومبلی".

 

1372650

 

هموطن اسپانیایی دخیا، خوان ماتا، در توییتر از طنازی استفاده کرد و با بازنشر توییت دخیا با لحنی کنایی نوشت:" ای ... یک شب متوسط".

 

1372651

 

نمانیا ماتیچ، هافبک یونایتد هم عکسی از خودش و دخیا در رختکن یونایتد را منتشر کرد و زیر آن نوشت:" امشب یک یپروزی بزرگ بدست آوردیم و دخیا فوق‌العاده بود".

 

1372648

 

 

دیدگاه‌ها