کد خبر : 1583706 | 24 دی 1397 ساعت 10:30 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

کارشناس انگلیسی: پوگبا صد در صد باید اخراج می‌شد

گراهام سونس، اسطوره باشگاه لیورپول و کارشناس فوتبال انگلیس، از داور بازی منچستریونایتد و تاتنهام به دلیل اخراج نکردن پل پوگبا بعد از خطایش روی دله آلی به شدت انتقاد کرد.

کارشناس انگلیسی: پوگبا صد در صد باید اخراج می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، گراهام سونس، اسطوره باشگاه لیورپول و کارشناس فوتبال انگلیس که با شبکه‌های مختلف تلویزیونی این کشور به عنوان کارشناس فوتبال همکاری می‌کند، دیشب بعد از بازی منچستریونایتد و تاتنهام که با پیروزی 1-0 شیاطین سرخ به پایان رسید، از داور بازی، مایک دین، به خاطر اخراج نکردن پل پوگبا به دلیل خطایی که روی دله آلی انجام داد، به شدت انتقاد کرد و گفت داور این بازی چیزی از فوتبال نمی‌داند.

 

1372669

 

پوگبا در بازی دیشب، پاس تنها گل یونایتد و بازی را به مارکوس راشفورد داد و در کل، نمایش خوبی ارائه داد. اما سونس که بعد از بازی با تلویزیون اسکای گفتگو می‌کرد معتقد بود خطای پوگبا در دقیقه 78 روی دله آلی بازیکن تاتنهام باید به جای کارت زرد، با کارت قرمز مستقیم جریمه می‌شده.

 

سونس به اسکای گفت:" به نظر من آن صحنه کارت قرمز داشت. حتی یک ذره هم به این شک ندارم. پوگبا می‌دانست چه کار دارد می‌کند. پایش را جلو گذاشت و از تمام قدرتش برای منحرف کردن بازیکن حریف استفاده کرد. داوری که این صحنه را شایسته کارت قرمز نمی‌داند، آن را فقط یک خطای ساده می‌بیند و کارت زرد می‌دهد، از فوتبال چیزی نمی‌فهمد".

 

 

دیدگاه‌ها