کد خبر : 1583782 | 24 دی 1397 ساعت 12:32 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

تست‌های پزشکی با موفقیت سپری شد

رمزی در یک قدمی نهایی کردن انتقال به یووه

وبسایت گل مدعی شد که آرون رمزی، اولین بخش تست های پزشکی خود برای یوونتوس را با موفقیت به پایان رسانده و در آستانه ثبت قراردادی 5 ساله با این باشگاه است.

رمزی در یک قدمی نهایی کردن انتقال به یووه

به گزارش "ورزش سه"، ستاره ولزی در تابستان پیش رو بازیکن آزاد خواهد بود و یووه بدون پرداخت هزینه ای به آرسنال او را جذب خواهد کرد. بیانکونری ها جدی ترین مشتری ستاره ولزی هستند، هر چند باشگاه‌های دیگری نیز به دنبال به خدمت گرفتن او بوده اند. با این حال به نظر یووه رقابت را تمام کرده و جذب آرون رمزی بلاخره نهایی شده است. او با حقوق سالیانه 7 میلیون یورو به جمع بیانکونری‌ها می‌پیوندد که پاداش هایی نیز خواهد داشت.

 

 

1355637

 

 

پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی در روز یکشنبه، به نظر این انتقال از همیشه نزدیکتر است. مسئولان یووه در لندن حضور داشته اند تا مذاکرات نهایی را با ستاره ولزی انجام دهند. بیانکونری ها در گذشته نیز در هنگام جذب بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد، رویکردی مشابه داشته اند.

 

حال ایجنت رمزی، دیوید بالدوین، در طول هفته جاری به میلان سفر خواهد کرد تا کار انتقال را تمام کند. بدین ترتیب، با انجام این مذاکرات، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ که از مشتریان رمزی بودند، عملا شانسی برای جذب او نخواهند داشت. آرسنال اعلام کرده که تمایلی به فروش رمزی در زمستان ندارد و بدین ترتیب، این احتمال که ستاره ولزی در این نقل و انتقالات جدا شود بسیار پایین است.

دیدگاه‌ها