کد خبر : 1583783 | 24 دی 1397 ساعت 12:53 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

رابرتسون: انتقادها از صلاح غیرمنصفانه است

اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، انتقادهای تندی که در روزهای اخیر از محمد صلاح، ستاره هم‌تیمی‌اش به دلیل شبیه‌سازی او در بازی مقابل برایتون می‌شود را غیرمنصفانه خواند.

رابرتسون: انتقادها از صلاح غیرمنصفانه است

به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون، مدافع لیورپول بعد از انتقادهای وسیع از محمد صلاح، به دلیل آنچه شبیه‌سازی در بازی لیورپول- بوایتون و گرفتن پنالتی غیر واقعی از داور عنوان می‌شود، از صلاح دفاع کرد و انتقادها از او را غیرمنصفانه خواند.

 

لیورپول روز شنبه در بازی مقابل برایتون با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید. تک‌گل لیورپول توسط صلاح از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید ولی صلاح بعد از بازی به دلیل آنچه شبیه‌سازی او در گرفتن پنالتی عنوان می‌شود مورد انتقاد قرار دارد.

 

در بازی لیورپول و برایتون که روز شنبه در ورزش امکس، ورزشگاه خانگی برایتون برگزار شد، صلاح بعد از گرفتن پنالتی از سوی هواداران برایتون هو شد و کارشناسان و هوادران تیم‌های رقیب لیورپول هم معتقدند صلاح در محوطه جریمه، برخوردی که با مدافع حریف داشته را بزرگنمایی کرده تا از داور پنالتی بگیرد.

1372740

 

اما اندی رابرستون، دفاع چپ لیورپول با حمایت از صلاح گفت:" صلاح اینطور بازیکنی نیست. وقتی این جور صحنه‌ها پیش می‌آید همه به سراغ ویدیوی صحنه می‌روند و اظهارنظر می‌کنند".

 

رابرتسون در ادامه گفت:" مطمئن نیستم بازیکنان برایتون همان زمان گفته باشند که صلاح شبیه‌سازی کرده. من آن لحظه روی خط محوطه جریمه بودم و آنطور که من دیدم مدافع برایتون، راه صلاح را سد کرد و روی او مرتکب خطا شد".

 

رابرتسون در ادامه صحبت‌هایش گفت:" کسانی که می‌گویند صلاح خودش را زمین انداخته، غیرمنصفانه حرف می‌زنند. در بازی آرسنال هم همین حرفها را علیه صلاح می‌زدند درحالیکه همه دیدند او را چطور زدند".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها