کد خبر : 1583788 | 24 دی 1397 ساعت 15:36 | 62.8K بازدید | 0 دیدگاه

دی بروین:

شکست مقابل همسر و فرزندم را هم تحمل نمی‌کنم

کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی مدعی شد که شکست برای او غیرقابل تحمل است، حتی مقابل همسر و فرزندش.

 شکست مقابل همسر و فرزندم را هم تحمل نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 27 ساله از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در چند فصل اخیر بوده و نقش مهمی در موفقیت های این تیم ایفا کرده است. او در بیشتر تیم‌هایی که در آنها حضور داشته، طعم قهرمانی را چشیده و در این فصل، به همراه سیتی رقابت نزدیکی با لیورپول برای کسب قهرمانی لیگ برتر دارد ولی شکست خوردن برای دی بروین، غیرقابل تحمل است.

 

 

1332371

 

 

او در این رابطه گفت:" برای من بردن مهم ترین چیز است، نمی‌توانم شکست را تحمل کنم. حتی در خانه وقتی با همسر و پسرم بازی می‌کنیم، نمی‌توانم شکست بخورم.من اینگونه هستم. چیزی که من را رو به جلو حرکت می‌دهد، کسب پیروزی و تبدیل شدن به بهترین فوتبالیست ممکن است."

 

دی بروین در این فصل به علت مصدومیت مدتی از میادین دور بوده است. حال پیش از تقابل با وولورهمپتون ، او درباره اهمیت تلاش در فوتبال صحبت کرد. ستاره بلژیکی ادامه داد:" بله، استعداد موضوع مهمی است ولی تلاش مهم ترین چیز است. در این سطح از فوتبال، تفاوت بین بازیکنان خیلی کم است. تغییرات کوچک ممکن است تفاوت های بزرگی به همراه داشته باشد. فصل قبل با 19 امتیاز قهرمان لیگ شدیم ولی خیلی از بازی ها را در دقایق پایانی بردیم. این مهم ترین چیز است و باید به همین روند ادامه دهیم. در نهایت، آمادگی روحی مهم تر از آمادگی فیزیکی است."

دیدگاه‌ها