کد خبر : 1583821 | 24 دی 1397 ساعت 15:22 | 58.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب آلبا به مقایسه وینیسیوس با مسی

جوردی آلبا شب گذشته برابر ایبار، مثل همیشه یکی از بهترین بازیکنان بارسا بود.

واکنش جالب آلبا به مقایسه وینیسیوس با مسی

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با حضور همه ستاره هایش موفق شد با سه گل ایبار را شکست داده و فاصله 5 امتیازی خود نسبت به اتلتیکو را حفظ کند. دو گل سوارز و تک گل مسی حکم به برتری بارسا دادند.

 

 

1366179

 

 

آلبا در پایان بازی گفت:« جدال دشواری بود و نتیجه پایانی بیانگر آنچه که در زمین رخ داد، نیست. در هر صورت از کسب پیروزی خوشحالیم و فکر می کنم نمایش خوبی ارائه دادیم. مهم کسب سه امتیاز و حفظ حاشیه امنیت در صدر جدول بود. لالیگا دشوارتر از حد تصور است؛ برای مثال در بازی هایی که فکر می کردیم قطعا پیروز می شویم، امتیاز از دست دادیم. اینجا بازی راحت وجود ندارد.»

 

غیبت در بازی رفت یک هشم نهایی کوپا دل ری برابر لوانته:« قطعا دوست دارم همیشه در ترکیب باشم ولی این تصمیم مربی بود که به چند بازیکن اصلی استراحت بدهد. اطمینان دارم که با توجه به شکست بازی رفت(2-1)، مربی برای بازی برگشت از ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.»

 

تمدید قرارداد:« هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده و فعلا که خبر خاصی نیست. کسی هم از باشگاه با من تماس نگرفته است. باید ببینیم سران باشگاه تمایلی به تمدید با من دارند یا خیر. خودم که دوست دارم همیشه در بارسا بمانم. اینجا خانه من است ولی همه چیز به من بستگی ندارد. من مثل همیشه روی فوتبالم تمرکز کرده ام و فکر می کنم کارم را هم به خوبی انجام داده ام.»

 

 

1372782

 

 

مقایسه وینیسیوس با مسی از سوی خبرنگاران مادریدی:« (با چهره ای بهت زده) شب همگی بخیر.»

پاسخ آلبا خنده همه خبرنگاران حاضر در میکسدزون نوکمپ را به دنبال داشت.

 

دیدگاه‌ها