کد خبر : 1583950 | 25 دی 1397 ساعت 01:22 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 3 - 0 ولورهمپتون؛ آنها بیخیال لیورپول نمی شوند!

منچسترسیتی موفق شد در خانه خود با سه گل ولورهمپتون را مغلوب کند.

سیتی 3 - 0 ولورهمپتون؛ آنها بیخیال لیورپول نمی شوند!


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی ابتدای هفته لیورپول برابر برایتون، سیتی برای حفظ فاصله خود با صدر جدول در دیدار برابر ولورهمپتون به دنبال سه امتیاز بود و در نهایت موفق شد با سه گل حریف خود را شکست دهد.

 

سیتیزن ها بازی را هجومی آغاز کردند و بعد از چند حمله موفق شدند در دقیقه 10 به گل برسند. حرکت لروی سانه از سمت چپ با ارسال عرضی و تماشایی او همراه شد تا گابریل ژسوس در دهانه دروازه به راحتی گل اول را به ثمر برساند.

 

1372897

 

در دقیقه 16 داوید سیلوا در بازی شماره 267 خود برای سیتی در لیگ برتر می توانست از پشت محوطه دروازه ولورهمپتون را باز کند اما ضربه او با مهار روی پاتریسیو همراه شد.

 

در دقیقه 19 و با خطای خشن بالی روی برناردو سیلوا، ولورهمپتون ده نفره شد تا کار این تیم برابر میزبان قدرتمند دشوارتر شود.

 

دقایقی بعد و بر خلاف جریان بازی این ولورهمپتون بود که می توانست به گل تساوی برسد اما یونا نتوانست استفاده مناسبی از ارسال خیمنز داشته باشد.

 

اما در ادامه سیتی دوباره بر جریان بازی مسلط گشته و در دقیقه 38 و با متوقف شدن استرلینگ در محوطه صاحب یک ضربه پنالتی شد تا گابریل ژسوس دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند. در اواخر نیمه اول سیتی باز هم مالک توپ و میدان بود اما نتوانست موقعیت مهمی روی دروازه ولورهمپتون خلق کند تا در نهایت سیتی با دو گل در نیمه نخست تیم مهمان را مغلوب کند.

 

1372898

 

سیتی در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا می توانست توسط لروی سانه به گل برسد اما ضربه وینگر آلمانی راهی به دروازه ولورهمپتون نیافت. در دقیقه 65 کوین دی بروین در فرصتی مناسب شانس خود را از پشت محوطه برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او به شکلی نبود که دروازه پاتریسیو باز شود.

 

اما حملات سیتی ادامه یافت و در دقیقه 79 و با ضربه سر اشتباه کواردی کاپیتان ولورهمپتون روی ارسال از سمت چپ، سیتی به گل سوم هم دست یافت.

 

در دقایق پایانی جریان بازی آرام شد و در نهایت سیتی با همان سه گل برابر ولورهمپتون به برتری رسید.

دیدگاه‌ها