کد خبر : 1583995 | 25 دی 1397 ساعت 11:21 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: در نیم فصل دوم قوی تر ظاهر می شویم

پارس جنوبی جم امسال هم شگفتی ساز بوده است

وینگر سرعتی پارس جنوبی جم اعلام کرد در نیم فصل دوم با اضافه شدن نفرات جدید قدرت این تیم افزایش پیدا می کند.

پارس جنوبی جم امسال هم شگفتی ساز بوده است

شهرام گودرزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیم پارس جنوبی جم در تعطیلات نیم فصل بیان کرد: شرایط خوبی داریم و کارمان را جلو می بریم. از روزی که برای نیم فصل دوم استارت زدیم، تمرینات موثری را انجام دادیم و بازی های دوستانه خوبی نیز برگزار کردیم. بدنسازی خوبی هم کردیم و حالا در اردوی کیش تمرینات تاکتیکی را شروع می کنیم و آماده حضور در لیگ برتر می شویم.
وی درباره عملکرد پارس جنوبی جم در نقل و انتقالات گفت: قطعا هدف کادرفنی و مدیریتی و در راس آن آقایان تارتار و رضاییان این است که بهترین نفرات جذب تیم شوند. آنها به دنبال رفع نقاط ضعف تیم هستند و فکر می کنم تا الان هم بازیکنان خوبی اضافه شدند. احتمالا یکی، دو بازیکن دیگر هم جذب می کنیم و با شرایطی که من می بینم در نیم فصل دوم قوی تر از نیم فصل اول ظاهر خواهیم شد.


وینگر پارس جنوبی جم ادامه داد: تیم ما در نیم فصل اول با توجه به مشکلات موجود و کمبود بازیکنی که داشتیم عملکرد خیلی خوبی داشت. کسب رتبه ششم برای ما در پایان نیم فصل فوق العاده بود. اما هنوز نیمی از راه مانده است. ما امسال تا الان شگفتی ساز بوده ایم و باید این روند را ادامه دهیم. قطعا در نیم فصل دوم بازی ها سخت تر می شود اما می توانیم با انگیزه ای که در بچه ها وجود دارد، بهترین شرایط را رقم بزنیم.


گودرزی در پایان افزود: از هواداران خوبمان می خواهم همچون نیم فصل اول در ادامه لیگ هم از ما حمایت کنند. بی تردیدبازی های خانگی برای ما اهمیت زیادی دارد و ما نشان دادیم در جم می توانیم هر تیمی را شکست دهیم. پس امیدوارم در ادامه فصل هم هواداران به خصوص در خانه یاورمان باشند و بتوانیم نتایج خوبمان را ادامه دهیم.

 

دیدگاه‌ها