کد خبر : 1584042 | 25 دی 1397 ساعت 13:40 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای سرمربی هند بعد از حذف از جام ملت ها

پایان عصر کنستانتین در سرزمین 72 ملت

سرمربی تیم ملی فوتبال هند بعد از شکست برابر بحرین و حذف از مرحله گروهی از سمت خود استعفا داد.

پایان عصر کنستانتین در سرزمین 72 ملت

به گزارش" ورزش سه" استفان کنستانتین سرمربی انگلیسی تیم ملی فوتبال هند بعد از حذف تیمش در همان کنفرانس خبری بعد از بازی با بحرین استعفایش را اعلام کرد. کنستانتین بعد از این بازی گفت:« من چهار سال اینجا(تیم ملی هند) بودم و هدفم صعود به جام ملت های آسیا بود که به آن رسیدم.»


او گفت:« من به بازیکنانم افتخار می کنم ؛ آن ها کارهای بزرگی انجام دادند و جا دارد که از فدراسیون فوتبال هند به خاطر حمایتشان واقعا تشکر می کنم. من فکر می کنم دوره من به پایان رسیده و آن کاری را که باید انجام می دادم  انجام دادم.»


استفان کنستانتین مربی 56 ساله و انگلیسی از سال 2014 هدایت تیم ملی هند را به عهده گرفت و توانست هند را که به توسعه در فوتبال روی آورده به یکی از تیم های جذاب فوتبال آسیا بدل کند. او در 29 بازی روی نیمکت تیم هند نشست 14 برد و 4 مساوی و 11 باخت کسب کرد.  تیم او در جام ملت های آسیا و در سه بازی برابر تایلند، امارات و بحرین یک برد و دو باخت به دست آورد.


هند با بازی های خوبی که در رقابت های جام ملت های آسیا انجام داد تبدیل به یکی از محبوب ترین تیم های قاره آسیا شده است. این تیم در بازی برابر امارات و بحرین با وجود شکست بازی های خوبی انجام داد و شاید شایسته حذف از این مرحله نبود. شاید اگر هند با میزبان بازی ها همگروه نمی شد و کمی بازیکنان باتجربه تری داشت می توانست یکی از تیم های صعود کننده به یک هشتم باشد.

 

 

دیدگاه‌ها