کد خبر : 1584063 | 25 دی 1397 ساعت 14:20 | 73.7K بازدید | 0 دیدگاه

نظرسنجی بزرگ هواداران پرسپولیس و استقلال در مارکا

وبسایت نشریه مارکا در نظرسنجی از فوتبال دوستان خواسته که بهترین تیم هر کشور را انتخاب کنند.

نظرسنجی بزرگ هواداران پرسپولیس و استقلال در مارکا

به گزارش "ورزش سه"، این نشریه که همواره نظرسنجی های مختلفی را برگزار می‌کند و در بسیاری از تحقیقات به این نظرسنجی ها استناد می‌شود، در آخرین نظرسنجی خود از فوتبال دوستان سراسر جهان خواسته که در هر کشور، یک تیم را به عنوان بهترین تیم انتخاب کنند و نتایج جالبی تا به اینجا به دست آمده است.

 

1372994

 


در میان کشورها، نام ایران نیز دیده می‌شود و از بین باشگاه های مطرح ایران، دو تیم استقلال و پرسپولیس به عنوان دو نماینده پرطرفدار انتخاب شده اند. در نظرسنجی که بین این دو باشگاه برگزار شده، تا این لحظه 15667 نفر شرکت کرده اند و پرسپولیس با کسب 61 درصد آرا پیشتاز است و استقلال با 39 درصد آرا در رده دوم قرار گرفته است.

 

1372903

 

 

در مورد انگلیس نیز نظرات جالبی تا به اینجا به دست آمده است. چهار تیم لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی و آرسنال به عنوان چهار نماینده این کشور انتخاب شده اند که لیورپول  با 46 درصد از آرا در صدر جدول قرار دارد،  یونایتد با 27 درصد در رده دوم، سیتی با 24 درصد در رده سوم و آرسنال با کسب تنها 3 درصد آرا در رده چهارم قرار دارد. خبری از چلسی و تاتنهام که از تیم‌های خوب چند فصل اخیر بوده اند، در این نظر سنجی نیست.

 

 

1372627

 

 

در اسپانیا، سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید به عنوان سه نماینده انتخاب شده اند که رئال مادرید با 49 درصد اول است، بارسلونا با 43 درصد دوم است و اتلتیکو مادرید با 8 درصد در رده سوم قرار دارد. البته اینکه مارکا به رئال مادرید نزدیک است و بیشتر خوانندگانش ، هواداران این تیم هستند، می‌تواند در صدرنشینی سپیدپوشان موثر باشد.

 

 

1372263

 

 

در آلمان، همانطور که حدس زده می‌شود، بایرن مونیخ با 75 درصد آرا صدرنشین است و بروسیا دورتموند با 25 درصد آرا در رده دوم قرار دارد. در ایتالیا نیز یوونتوس با کسب 69 درصد آرا اول است، میلان با 25 درصد در رده دوم قرار دارد و اینتر با وجود عملکرد بهتر نسبت به همشهری خود در فصول اخیر، با 6 درصد آرا در رده سوم است.

 

در مورد دیگر رقابت های بزرگ دنیا می‌توان به رقابت سلتیک و رنجرز اشاره کرد که سلتیک با 86 درصد در مقابل 14 درصد اول است. بوکاجونیورز با 48 درصد آرا، بالاتر از ریورپلاته با 57 درصد و ایندیپندنته با 5 درصد قرار گرفته است. در مورد لیگ آمریکا نیز لس آنجلس گلکسی با کسب 90 درصد آرا اول است و دی سی یونایتد تنها 10 درصد رای جذب کرده است.

 

دیدگاه‌ها