کد خبر : 1584099 | 25 دی 1397 ساعت 17:53 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن سابق ذوب‌آهن دستیار جدید علی منصور (عکس)

علی دهقان، بازیکنان سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان این روزها به عنوان دستیار علیرضا منصوریان انتخاب شده و کار خود را در کادر فنی سبزپوشان پیگیری می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" علی دهقان، بازیکن سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان و قائم مقام آکادمی این باشگاه با تصمیم علیرضا منصوریان و تایید سعید آذری به کادر فنی بزرگسالان اضافه شده است و به عنوان کمک مربی دوم بعد از محمد خرمگاه ایفای نقش می‌کند. دهقان در دهه 70 سابقه پوشیدن پیراهن ذوب‌آهن را در کارنامه دارد و حالا کنار خرمگاه و یک مربی بدنساز خارجی، کادر فنی منصوریان در ذوب‌آهن را تشکیل می‌دهند.

 

سبزپوشان اصفهانی در حال حاضر اردوی تدارکاتی خود را در شهر اهواز پشت سر می‌گذارند و تمرینات تاکتیکی شادابی را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهند. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده شاگردان منصوریان عصر فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف استقلال خوزستان خواهند رفت. آن‌ها در اولین مسابقه خود به کسب نتیجه تساوی برابر نفت مسجدسلیمان رضایت دادند و با انجام مسابقه فردا به اردوی نیم فصلشان پایان می‌دهند.

 

1373036

 

ذوب‌آهن که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است روز 23 بهمن اولین دیدار مرحله پلی آف خود را با برنده دیدار الوحدات اردن و الکویت کویت انجام می‌دهد و در صورت برتری در این مسابقه به قطر رفته و برابر الغرافه قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها