کد خبر : 1584250 | 26 دی 1397 ساعت 10:38 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

بهتر از استرالیا بودیم اما باختیم؛

عمر سوما: حامی تیم‌های عرب هستم

عمر سوما مهاجم تیم ملی سوریه می گوید ما در طول بازی بهتر و غالب بودیم اما با یک اشتباه در لحظات آخر شکست خوردیم.

عمر سوما: حامی تیم‌های عرب هستم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوریه در شرایطی از جام ملت های آسیا حذف شد که پیش از شروع جام باتوجه به حضور عمر سوما و عمر خریبین در نوک خط حمله این تیم، پیش بینی می شد سوری ها حداقل تا مرحله یک هشتم نهایی پیش بروند اما این اتفاق نیفتاد. جام برای سوریه در حالی به پایان رسید که عمر سوما تنها یک گل زد و آن هم از روی نقطه پنالتی بود.

 

 

بهتر از استرالیا بودیم

 

خداراشکر می کنم برای هر چیزی که در این جام برایمان اتفاق افتاد. از زمان شروع بازی ما بهتر از استرالیا بودیم و بر آن ها غالب بودیم اما در آخر یک اشتباه کار ما را سخت کرد. ما باید دستورالعمل مربی را بهتر اجرا می کردیم و وظیفه خود را درست انجام می دادیم اما این ها را نادیده گرفتیم که منجر به یک گل در لحظات آخر شد.

 

 

امیدوار بودیم سوم شویم

 

این فوتبال است و به هر حال هر اتفاقی می افتد. این امکان وجود داشت که ما گل سوم را بزنیم و به جای استرالیا صعود کنیم اما این اتفاق رخ نداد. در مجموع از لحظات آغازین بازی آخرمان، امیدواری ما قرارگیری در رده سوم و صعود به عنوان بهترین تیم سوم بود که متاسفانه هدفمان محقق نشد.

 

 

انشالله جام جهانی 2022

 

هوادارانمان همیشه حمایت خوبی از ما داشته اند و لازم می دانم از آن ها تشکر کنم. به خاطر وقوع چنین اتفاقی و چنین نتایج ضعیفی معذرت می خواهم و می خواهم یک قول بدهم. قول می دهم برای جام جهانی 2022 تلاش بیشتری کنیم و در مقدماتی زحمت بیشتری بکشیم تا بتوانیم آن ها را خوشحال کنیم. امیدوارم تدارک بهتری هم برای ما در نظر گرفته شود؛ برخلاف جام ملت های آسیا!

 

 

حامی تیم های عرب هستم

 

گل دوم استرالیا تردید برانگیز بود و فکر می کنم اگر VAR وجود داشت اتفاق دیگری می افتاد، شاید توپ واقعا از خط رد نشده بود. من از امروز در طول تورنمنت حامی تیم های عرب خواهم بود و برایشان آرزوی موفقیت می کنم. ما مقابل استرالیا خوب بودیم و از سطح کیفی مان راضی هستم، تشکر به خاطر حمایت هواداران.

 

 

دیدگاه‌ها