کد خبر : 1584315 | 26 دی 1397 ساعت 12:13 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

سورپرایز سولاری در مرکز خط حمله رئال

رئال مادرید امشب در دیدار برگشت کوپا دل ری مقابل لگانس به میدان خواهد رفت و این احتمال وجود دارد که سولاری با یک سورپرایز جدید تیمش را به زمین بفرستد.

سورپرایز سولاری در مرکز خط حمله رئال

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت کریم بنزما و گرت بیل در خط حمله رئال، این تیم با بحران مهاجم روبرو شده و صحبت ها حاکی از خرید یک مهاجم برای نیم فصل دوم است. مارکو آسنسیو، کریم بنزما و گرت بیل، هر سه مهاجمانی هستند که مورد اعتماد مربی اند و در نوک خط حمله بازی کرده اند. لوکاس واسکز و ایسکو بیشتر در کناره ها به کار گرفته شده اند و کمتر در مرکز خط حمله بازی کرده اند. از همین رو، سولاری برنامه ویژه ای برای بازی امشب دارد.

 

 

1373271

 

 

او می‌خواهد از وینیسیوس جونیور، جوان 18 ساله برزیلی در نوک خط حمله برای اولین بار استفاده کند. وینیسیوس در بازی های اخیر نمایش های بسیار درخشانی به اجرا گذاشته و توجهات بسیاری به خود جلب کرده است. همین موضوع باعث شده تا حالا سولاری در تصمیمی جدید، قصد داشته باشد از او در مرکز خط حمله اش استفاده کند.

 

این در حالیست که رئال می‌تواند از براهیم دیاز، خرید جدید خود نیز در این پست استفاده کند ولی ترجیح سولاری این است که به وینیسیوس در این پست بازی دهد.

دیدگاه‌ها