کد خبر : 1584325 | 26 دی 1397 ساعت 13:57 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

عراقی ها می خواهند روی اعصاب ما راه بروند

زنیدپور: ای کاش کی روش دعوا را شروع نمی کرد

تیم ملی ایران برای پیروزی مقابل عراق جدی ترین حریفش در مرحله گروهی و رسیدن به صدر بیش از هرچیزی نیاز به آرامش دارد.

زنیدپور: ای کاش کی روش دعوا را شروع نمی کرد

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی ایران امروز در حالی به مصاف تیم ملی عراق می رود که اخبار زیادی درباره این بازی وجود دارد. میلاد زنیدپور بازیکن سابق تیم ملی ایران که سابقه بازی در فوتبال عراق را هم دارد درباره این بازی گفت:« به نظر من دربی آسیا برای ایران بازی با تیم ملی عراق است. اینکه ما آخرین بازی را به آن ها باختیم خیلی ناراحت کننده بود. عراق همسایه ما است و من معتقدم که نه بازی ایران برابر عربستان یا قطر که بازی ایران برابر عراق دربی آسیایی است.»


او افزود:« ما همیشه مقابل عراق برنده بودیم اما نباید یادمان برود که عراق هم همیشه بازیکنان خیلی خوب و جنگنده ای دارد که فیزیکی و متعصب بازی می کنند. اگر یادمان باشد عراق در آخرین بازی که برابر ما در جام ملت ها برنده شد از نظر فنی برتر نبود اما از نظر روحی و روانی توانست ما را شکست دهد. راستش را بخواهید آن ها ما را خوب می شناسند و می دانند آدم هایی عاطفی هستیم و به همین دلیل می آیند که بازی ما را خراب کنید.»


هافبک چپ پای فوتبال ایران در ادامه گفت:« مشکل بزرگ دیگری که داریم این است که کارلوس کی روش گاهی روی اعصابش مسلط نیست. او از دیروز دعوا را شروع کرده و من فکر می کنم اگر دعوا را شروع نمی کرد بار روانی تیم برای این بازی پایین تر بود.»


زنیدپور اضافه کرد:« فکر می کنم تیم ملی ایران برای برد و با ترکیب هجومی به زمین می رود تا حریفش را شکست دهد.»

 

1361054


او درباره نقطه قوت عراق هم گفت:« نقطه قوت عراق خط تهاجمی این تیم در هافبک و فوروارد است. ضمن این که آن ها اصولا بازیکنانی متعصب هستند که در بازی های سرنوشت ساز با تمام وجود می جنگند. ما در بازی قبلی که با ناداوری باختیم اگر روی اعصابمان مسلط بودیم شاید نتیجه دیگری می گرفتیم.»


هافبک فصل قبل تیم مادورایونایتد اندونزی افزود:« در ترکیب تیم ملی عراق بشار رسن و همام طارق مهره های تعیین کننده ای هستند. آن ها روی زمین بازی می کنند و پاس های آخر را عالی می دهند ضمن اینکه بازیکنانی توپ نگه دار هستند و توپ را خیلی سخت لو می دهند. مهند علی مهاجم این تیم هم به نظرم یکی از بهترین های جام ملت های آسیا است و می تواند خطرناک باشد. اما من فکر می کنم بچه های ما اگر خودشان باشند می توانند از پس عراق بربیایند.


او که سابقه بازی در لیگ عراق و دوستی با بازیکنانی چون هوار ملامحمد و عماد رضا را دارد درباره ویدئویی هایی که اینروزها از لیث نوبری بازیکن ایرانی که در مناظره های ورزشی در شبکه های عربی حضور پیدا می کند گفت:«  عراقی ها آدم های خوبی هستند اما شگردهای خاص خودشان را دارند و ممکن است بخواهند روی اعصاب ما بروند. به نظرم لیث نباید وارد حاشیه آن ها شود چون چنین فضایی ممکن است آرامش تیم ملی را تحت تاثیر قرار بدهد.»


زنیدپور درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی هم گفت:« نتیجه را نمی توان پیش بینی کرد اما اگر بچه ها وارد بازی های حاشیه ای نشوند ایران دو بر یک برنده خواهد شد.»


او دوبار با لباس تیم ملی برابر تیم ملی عراق بازی کرده و هر دوبار هم به پیروزی رسیده است:« بله من دوبار با تیم ملی یک بار در مسابقات غرب آسیا و یک بار هم در یک بازی دوستانه مقابل عراق بازی کردم و هر دوبازی را هم بردیم.»

دیدگاه‌ها