کد خبر : 1584348 | 26 دی 1397 ساعت 15:16 | 72.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاتانچ با احتیاط برابر کی روش؛

ترکیب اصلی عراق با یک غائب سرشناس !

ترکیب تیم ملی عراق در شرایطی اعلام شده است که کاتانچ برای اینکه تیمش استحکام بیشتری در بخش تدافعی داشته باشد، با خروج رسن از دو هافبک تدافعی استفاده کرده است.

ترکیب اصلی عراق با یک غائب سرشناس !

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه ایران و عراق صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده است ولی وقتی بدانید تیم دوم گروه باید با یکی از تیم های عربستان یا قطر بازی کند و تیم اول به مصاف تیم سوم یکی از گروه های B، E یا F خواهد رفت، حساسیت این مسابقه که برای تعیین صدرنشینی گروه خواهد بود، بیشتر می شود.


کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق در دیدار برابر ویتنام که اولین دیدار جام برای شاگردانش بود، بدون حضور بشار رسن هافبک پرسپولیس و طارق، هافبک آبی پوشان پایتخت تیمش را راهی میدان کرد. ولی پس از اینکه گل زودهنگامی را دریافت کرد، رسن را پیش از پایان نیمه اول وارد زمین کرد و طارق هم در دقایق ابتدایی نیمه دوم وارد بازی شد.


حالا و در آستانه دیدار برابر ایران و در شرایطی که انتظار می رود، هر دو بازیکن شاغل در فوتبال ایران با توجه به انگیزه های فراوانی که مقابل ایران دارند، در ترکیب اصلی عراق قرار داشته باشند، کاتانچ رسن را از ترکیب اصلی خارج کرده تا با دو هافبک تدافعی و به نوعی با شیوه 1-3-2-4 که در بخش تدافعی به سیستم 1-5-4 تبدیل می شود، برابر شاگردان کی روش تیمش را آرایش داده باشد.


بر این اساس ترکیب عراق مقابل ایران 1-3-2-4 است و جلال حسن مانند دو دیدار ابتدایی در خط دروازه عراقی ها خواهد ایستاد.


 قلب خط دفاعی عراق با علی فائز و احمد ابراهیم پر خواهد شد  و این در حالی است که در ترکیب عراق برابر یمن ربین قریب زوج احمد ابراهیم بود.


مدافعان راست و چپ عراق مانند دیدار قبلی به ترتیب علی مهاوی و علی عدنان خواهند بود.


امجد عطوان، صفاء هادی و طارق همام سه هافبک میانی تیم خواهند بود و حسین علی و احمد یاسین هم به عنوان دو چپ و راست حضور دارند.


در واقع کاتانچ با تغییری که ایجاد کرده، از امجد عطوان به عنوان جایگزین رسن استفاده کرده است تا تیم عراق با قرار گرفتن عطوان در کنار صفاء هادی، بر خلاف دیدار قبلی برابر ویتنام که بازی ساده تری بود، با دو هافبک تدافعی برابر مهاجمان خطرناک ایرانی صف آرایی کند.


در نهایت مهاجم هدف تیم مانند بازی های قبلی مهند علی خواهد بود.


ترکیب عراق در دیدار با ایران نسبت به بازی اخیرش برابر یمن دو تغییر داشته است که ربین غریب سولاقا و بشار رسن بنیان جای خود را به علی فائز عطیه و امجد عطوان کاظم داده‌اند.

 

ترکیب عراق برابر ایران:


جلال حسن جاسم، احمد ابراهیم خلف، علی فائز، علاء علی مهاوی، علی عدنان کاظم، امجد عطوان کاظم، صفاء هادی عبدالله، همام طارق فرج، احمد یاسین غنی، حسین علی السعیدی و مهند علی کاظم


دیدار ایران و عراق از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه آل مکتوم دوبی آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

1373296

 

 

دیدگاه‌ها